Juleaften? Fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2015

anjo01

Anonym skriver:

Nej vi bor ikke sammen og ja han flytter hjem igen.

Hvis "hjem igen" mener hjem til dig, så ville jeg sige nej! Hvis det er "hjem til mor" er det jo en anden sag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2015

Anonym trådstarter

anjo01 skriver:

Hvis "hjem igen" mener hjem til dig, så ville jeg sige nej! Hvis det er "hjem til mor" er det jo en anden sag. 

Hjem til mor.

Anmeld Citér

13. december 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Hjem til mor.

I forhold til det, så vil jeg lige sige, at du ikke kan bestemme om han skal flytte hjem til hans forældre. Det må være hans beslutning. Det betyder heller ikke nødvendigvis at han ikke er voksen, det kan være det er den fornuftige løsning i forhold til hans økonomi, overskud og så videre. Jeg bor i Sydeuropa hvor det er helt normalt at bo sammen med sine forældre og det har altså også sine fordele. 

Anmeld Citér

13. december 2015

lineog4

Anonym skriver:

Er skam heller ikke ude på at de ikke må se hende, har selv ingen kontakt til min far så vil bestemt ha at hun har sin far men problemet ligger i st han lader sin mor bestemme det hele. 

Men går I fra hinanden, er det en ting du ikke kan blande dig i. Så bestemmer du de dage din datter er hos dig og han bestemmer de dage hun er hos ham. Og ja det er ikke altid fedt at tænke på, men det er sådan det er... Og bestemmer han (og hans mor) at I fx ikke skal holde jul sammen men dele så er det sådan 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Men går I fra hinanden, er det en ting du ikke kan blande dig i. Så bestemmer du de dage din datter er hos dig og han bestemmer de dage hun er hos ham. Og ja det er ikke altid fedt at tænke på, men det er sådan det er... Og bestemmer han (og hans mor) at I fx ikke skal holde jul sammen men dele så er det sådan 

Hans mor har så ingenting at skulle have sagt, som en anden skriver. Det er ikke hendes barn. 

Anmeld Citér

13. december 2015

lineog4

Anonym skriver:

Hans mor har så ingenting at skulle have sagt, som en anden skriver. Det er ikke hendes barn. 

Nej hun har intet at skulle have sagt med mindre han lader hende. Hvis I får en samværsordning så bestemmer far over den tid sammen med sin datter og han kan også bestemme hans mor bestemmer indet tidsrum. 

Derudover må mor også gerne råde sin dreng og han har ret til at følge hendes råd. 

Så nej uden sin søn har hun intet at skulle have sagt, men det har hendes søn lige så meget som dig og du kan ikke kræve han ikke er hos sin mor, følger hendes råd, er enig med hende osv. 

Ved godt det er et surt svar, men når I er gået fra hinanden så har du ingen ret til at bestemme over fars samværstid ligesom han ikke har over din. Svigermor er der for at blive er jeg ked af

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

Update.. 

Jeg gik fra ham igår, hans kommentar til det var " lad os da endelig ødelægge hendes barndom " os køre den igen, må være stræk for min datter ��. 

Mange tak for jeres beskeder piger!

Anmeld Citér

19. december 2015

lineog4

Anonym skriver:

Update.. 

Jeg gik fra ham igår, hans kommentar til det var " lad os da endelig ødelægge hendes barndom " os køre den igen, må være stræk for min datter ��. 

Mange tak for jeres beskeder piger!

Så er det bare om at komme afsted og få hjælp til at lave en samværsordning hvor det lige så langsomt i takt med jeres datter bliver ældre bliver trappet op. Så ødelægger I ingen ting men skaber struktur og rammer og jeres datter får to gode hjem at være datter i. 

Og så skal I begge acceptere at mors tid er mors tid og det blander far sig ikke, fars tid er fars tid og der blander mor sig ikke

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Så er det bare om at komme afsted og få hjælp til at lave en samværsordning hvor det lige så langsomt i takt med jeres datter bliver ældre bliver trappet op. Så ødelægger I ingen ting men skaber struktur og rammer og jeres datter får to gode hjem at være datter i. 

Og så skal I begge acceptere at mors tid er mors tid og det blander far sig ikke, fars tid er fars tid og der blander mor sig ikke

Vi blander os heller ikke i hinandens tid.

Anmeld Citér

19. december 2015

lineog4

Anonym skriver:

Vi blander os heller ikke i hinandens tid.

Der har da ellers lydt til far og farmor har blandet sig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.