Juleaften? Fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
30 svar
21 synes godt om
12. december 2015

Anonym trådstarter

Ja, jeg står så og overvejer meget at gå fra min datters far, han er fået et punkt hvor jeg jar fået nok. 

Men hvordan er det med juleaften og hendes fødselsdag? Hun er " kun " 8 mdr og ser ikke sin far særligt meget " han kommer aldrig for at se hende " men så kommer problemet, her til den første flytter han hjem, " 28 år " og så kommer hans mor og bestemmer hvor hun skal være henne til de forskellige ting og jeg er virkelig ved at blive skør af det. " manden " er 28 år og har ikke sin egen mening/holdning eller noget! Han vil sågar ha at hans familie skulle ha hende da hun skulle døbes " efter kirken " uden min familie, fordi vi havde bestilt mad og de ikke ser hende særlig tit " hans egen skyld " og hvad bliver hans grund mon så til hendes et års fødselsdag? Har sagt til ham flere gange at han skal til at blive voksen den fiser ind i to uger ca os bliver han som en skole dreng igen. Hvad skal jeg gøre? :/. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du har skrevet om ham her filejsen en masse gange før. 

Han er en kæmpe idiot og har været dig utro med et barn. 

Sæt dig i respekt, sig fra overfor ham og skab dit eget liv! 

Han ændrer sig aldrig.

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Du har skrevet om ham her filejsen en masse gange før. 

Han er en kæmpe idiot og har været dig utro med et barn. 

Sæt dig i respekt, sig fra overfor ham og skab dit eget liv! 

Han ændrer sig aldrig.

Problemet er hans mor. Alt hvad hun siger er det rigtige ifølge ham. 

Anmeld Citér

12. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Problemet er hans mor. Alt hvad hun siger er det rigtige ifølge ham. 

Men hans mor bestemmer hverken over dig eller jeres datter! Sig fra overfor dem begge. Lige nu. 

Folk behandler dig kun sådan som du tillader dem at behandle dig. 

Hold fast i dine grænser, og vis at du er en løvemor. Beskyt din datter og dig selv.

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Men hans mor bestemmer hverken over dig eller jeres datter! Sig fra overfor dem begge. Lige nu. 

Folk behandler dig kun sådan som du tillader dem at behandle dig. 

Hold fast i dine grænser, og vis at du er en løvemor. Beskyt din datter og dig selv.

Ja, må jo bare se hvad der sker med tiden. 

Det bliver en sten hård tid til fulde! Især med hans mor..

Anmeld Citér

12. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ja, må jo bare se hvad der sker med tiden. 

Det bliver en sten hård tid til fulde! Især med hans mor..

Det forstår jeg godt.

men du har jo valgt at få et barn med manden, og dermed binde dig til ham og hans familie, uanset om I fremadrettet skulle være et par.

det er selvfølgelig ikke sådan man tænker, når man får barnet, men det er bare en del af pakken. 

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Det forstår jeg godt.

men du har jo valgt at få et barn med manden, og dermed binde dig til ham og hans familie, uanset om I fremadrettet skulle være et par.

det er selvfølgelig ikke sådan man tænker, når man får barnet, men det er bare en del af pakken. 

Ja, det rigtigt. Må jeg lige tænke på en anden gang. 

Hans familie var slet ikke sådan her da jeg var gravid og før det. 

Anmeld Citér

12. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ja, det rigtigt. Må jeg lige tænke på en anden gang. 

Hans familie var slet ikke sådan her da jeg var gravid og før det. 

Nu kender jeg jo ikke svigerfamilien, men I to har jo haft en del nedture, ud fra hvad du har skrevet tidligere.. Måske er svigermor blevet et svigermonster som tester lidt hvor langt hun kan gå? Indtil du siger fra. 

Nogle får jo aldrig sagt fra, og især mænd kan være meget underdanige overfor mødre.. 

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Nu kender jeg jo ikke svigerfamilien, men I to har jo haft en del nedture, ud fra hvad du har skrevet tidligere.. Måske er svigermor blevet et svigermonster som tester lidt hvor langt hun kan gå? Indtil du siger fra. 

Nogle får jo aldrig sagt fra, og især mænd kan være meget underdanige overfor mødre.. 

Vi har haft massere af nedture. 

Angående hans mor, så siger hun aldrig noget når jeg er der men kun når min kæreste er der. Tror godt hun ved hvor min grænse ligger. 

Han er mors lille dreng.

Anmeld Citér

12. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Vi har haft massere af nedture. 

Angående hans mor, så siger hun aldrig noget når jeg er der men kun når min kæreste er der. Tror godt hun ved hvor min grænse ligger. 

Han er mors lille dreng.

Gider du seriøst et liv med ham? 

Ja undskyld, men han lyder som en kæmpe idiot, og du fortjener helt sikkert bedre! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.