Juleaften? Fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Gider du seriøst et liv med ham? 

Ja undskyld, men han lyder som en kæmpe idiot, og du fortjener helt sikkert bedre! 

Nej det gider jeg sku ikke. 

Må bare håbe han finder sig en som er ældre end jeg er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2015

SandraXOXO

Din datters far er en røv. Så skynd dig at blive voksen og ta ansvar. Det nytter ikke du bare skriver om ham herinde, gå fra ham. For alvor! Sæt grænser. Ta en uddannelse. Giv din datter et liv med en voksen viljestærk mor der ikke tøver og virker umoden. Din datter fortjener et godt liv. Og det får hun ikke så længe du opføre dig som en dørmåtte og finder dig i alt. Mand dig op kvinde! Vis din datter at du har ben i næsen, ellers vokser hun op og bliver trådt på ligesom dig. 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Din datters far er en røv. Så skynd dig at blive voksen og ta ansvar. Det nytter ikke du bare skriver om ham herinde, gå fra ham. For alvor! Sæt grænser. Ta en uddannelse. Giv din datter et liv med en voksen viljestærk mor der ikke tøver og virker umoden. Din datter fortjener et godt liv. Og det får hun ikke så længe du opføre dig som en dørmåtte og finder dig i alt. Mand dig op kvinde! Vis din datter at du har ben i næsen, ellers vokser hun op og bliver trådt på ligesom dig. 

Har godt nok ben i næsen ellers ville min datter være hos hendes farmor næsten hver dag. 

Anmeld Citér

13. december 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Ja, jeg står så og overvejer meget at gå fra min datters far, han er fået et punkt hvor jeg jar fået nok. 

Men hvordan er det med juleaften og hendes fødselsdag? Hun er " kun " 8 mdr og ser ikke sin far særligt meget " han kommer aldrig for at se hende " men så kommer problemet, her til den første flytter han hjem, " 28 år " og så kommer hans mor og bestemmer hvor hun skal være henne til de forskellige ting og jeg er virkelig ved at blive skør af det. " manden " er 28 år og har ikke sin egen mening/holdning eller noget! Han vil sågar ha at hans familie skulle ha hende da hun skulle døbes " efter kirken " uden min familie, fordi vi havde bestilt mad og de ikke ser hende særlig tit " hans egen skyld " og hvad bliver hans grund mon så til hendes et års fødselsdag? Har sagt til ham flere gange at han skal til at blive voksen den fiser ind i to uger ca os bliver han som en skole dreng igen. Hvad skal jeg gøre? :/. 

Flytter han hjem!? Bor I to ikke sammen. 

Anmeld Citér

13. december 2015

anjo01

Har I fælles adresse? Jeg synes ærlig talt ikke, at du skal flytte sammen med ham (igen) han lyder som et fjols udenfor skalaen, og dom behandler dig ad helvede til. Du siger at du har sagt fra, for ellers ville farmor have haft endnu mere indflydelse. Men faktum er, at det er JERES barn, IKKE farmors. Hun har reelt ikke noget at skulle have indflydelse på. Punktum! Tag din datter skab en ny tilværelse med hende, uden far. Han behandler dig ikke særlig godt, og du fortjener bedre. Din datter fortjener bedre! Vis, at du er en voksen kvinde og en løvemor, der ikke lader sig kue. Og hellere idag end imorgen! 

Anmeld Citér

13. december 2015

Abracadabra

Du skal finde ud af, hvad det er du vil? Ingen herinde kan træffe dine beslutninger, og al den støtte du kan få online er intet i forhold til den støtte du har brug for i dit netværk. 

Få fingeren ud og bliv voksen. 

Det virker som om, at brugerne af baby.dk skal træffe beslutningerne for dig. 

Anmeld Citér

13. december 2015

lineog4

Du spurgte om fødselsdag og jul - så tænker jeg også lige vil svare på det. Normalen er man deler julen så det ene år vil din datter holde jul med dig og det andet år med sin far. 

Fødselsdage ved jeg ikke, enten kan man aftale at dele som jul eller at den der har barnet på fødselsdagen i forhold til samværsaftale har barnet. Hvem og hvordan man holder er jo så op til begge parter. 

Nu her hvor jeres datter kun er 8 mnd vil statsforvaltningen ikke kræve længere samvær alla en weekend hver 14. Dag, men det vil komme med tiden og der vil også komme ret til ferie (er det 3 uger til sommeren? Og?). 

Så ja han er måske en nar og svigermor er måske hård, men på sigt vil de være en stor del af din datters liv og have retten til at være det. Hvis du føler du bliver kørt over ende, var det måske en ide at få SF til at mægle og få lavet en samværsplan som begge parter så overholder og du så med den i hånden kan holde fast. For lyder til hvis I selv skal aftale så har du svært ved at holde fast, plus at din datters far har ret til at være en del af hendes liv og det samme har svigermor.

Anmeld Citér

13. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Ja, jeg står så og overvejer meget at gå fra min datters far, han er fået et punkt hvor jeg jar fået nok. 

Men hvordan er det med juleaften og hendes fødselsdag? Hun er " kun " 8 mdr og ser ikke sin far særligt meget " han kommer aldrig for at se hende " men så kommer problemet, her til den første flytter han hjem, " 28 år " og så kommer hans mor og bestemmer hvor hun skal være henne til de forskellige ting og jeg er virkelig ved at blive skør af det. " manden " er 28 år og har ikke sin egen mening/holdning eller noget! Han vil sågar ha at hans familie skulle ha hende da hun skulle døbes " efter kirken " uden min familie, fordi vi havde bestilt mad og de ikke ser hende særlig tit " hans egen skyld " og hvad bliver hans grund mon så til hendes et års fødselsdag? Har sagt til ham flere gange at han skal til at blive voksen den fiser ind i to uger ca os bliver han som en skole dreng igen. Hvad skal jeg gøre? :/. 

Tag fat i statsforvaltningen og få dem til at indkalde til et møde hvor I får lavet en samværsaftale, så du har den til at stå imod med hvis hans mor prøver at styre samværet - og man kan godt sige man ikke vil have besidderen med ind.

Min søns farmor var også en dominerende kvinde, som styrede det hele fordi min søns far giver hende lov. Jeg har heldigvis fået en ny svigerfamilie der bakker mig op, men du er velkommen til at skrive personligt til mig hvis du har brug for det. 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Du spurgte om fødselsdag og jul - så tænker jeg også lige vil svare på det. Normalen er man deler julen så det ene år vil din datter holde jul med dig og det andet år med sin far. 

Fødselsdage ved jeg ikke, enten kan man aftale at dele som jul eller at den der har barnet på fødselsdagen i forhold til samværsaftale har barnet. Hvem og hvordan man holder er jo så op til begge parter. 

Nu her hvor jeres datter kun er 8 mnd vil statsforvaltningen ikke kræve længere samvær alla en weekend hver 14. Dag, men det vil komme med tiden og der vil også komme ret til ferie (er det 3 uger til sommeren? Og?). 

Så ja han er måske en nar og svigermor er måske hård, men på sigt vil de være en stor del af din datters liv og have retten til at være det. Hvis du føler du bliver kørt over ende, var det måske en ide at få SF til at mægle og få lavet en samværsplan som begge parter så overholder og du så med den i hånden kan holde fast. For lyder til hvis I selv skal aftale så har du svært ved at holde fast, plus at din datters far har ret til at være en del af hendes liv og det samme har svigermor.

Er skam heller ikke ude på at de ikke må se hende, har selv ingen kontakt til min far så vil bestemt ha at hun har sin far men problemet ligger i st han lader sin mor bestemme det hele. 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Flytter han hjem!? Bor I to ikke sammen. 

Nej vi bor ikke sammen og ja han flytter hjem igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.