Eva skriver:
Det var mine som heller ikke...men der var fyld i dem, men de stod jo ikke lige ud når de var så store....men meget af det andet, det kan jeg som godt give graviditeterne skylden for..men det er jo ikke alle der medtages som jeg gør...
KNus..
Jeg fik to strækmæker på maven da jeg ventede den store. Så jeg brokke rmig ikke. Til gengæld fik jeg en masse små blodsprængninger/mini strækmærker, på indersiden af lårene, og de generer de mig nu godt nok ikke lige dér. Så det er til at leve med....
Ved nummer 2 fik jeg lidt ekstra strækmærker på maveskindet, men det var en masse små, ikke de der store, lange, brede, dybe nogle. Mere som en masse små blodsprængninger. De sidder alle under navlen, og efter huden jo ikke længere er totalt udspilet, så sidder de næsten helt nede ved venusbjerget, og det kan jeg skal mogså godt leve med.... Så jeg brokker mig nu ikke over min krops ændringer ved graviditeterne....
Faktisk så er min røv blevet lidt fladere, og også noget smallere efter jeg har fået mine børn, og jeg har tabt de her 8 kilo, efter sidste graviditet. Så jeg har nu meget lettere ved at finde bukser der passer, både i livet, og røven. Det daaaarjligt.....
Ups.... det blev vidst til en slags blær....
Anmeld