Bryst størrelse efter endt amning ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Jamen altså, faktisk har mine bryster nu aldrig været fine runde der ovenpå. De har altid været ret flade, og gemt sig under armene. Så jeg kan ikke engang give mine unger (eller var det manden) skylden, og gud tror jeg ikke på så han er også dømt syndforladelse her

Det var mine som heller ikke...men der var fyld i dem, men de stod jo ikke lige ud når de var så store....men meget af det andet, det kan jeg som godt give graviditeterne skylden for..men det er jo ikke alle der medtages som jeg gør...
KNus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Det var mine som heller ikke...men der var fyld i dem, men de stod jo ikke lige ud når de var så store....men meget af det andet, det kan jeg som godt give graviditeterne skylden for..men det er jo ikke alle der medtages som jeg gør...
KNus..

Jeg fik to strækmæker på maven da jeg ventede den store. Så jeg brokke rmig ikke. Til gengæld fik jeg en masse små blodsprængninger/mini strækmærker, på indersiden af lårene, og de generer de mig nu godt nok ikke lige dér. Så det er til at leve med....

Ved nummer 2 fik jeg lidt ekstra strækmærker på maveskindet, men det var en masse små, ikke de der store, lange, brede, dybe nogle. Mere som en masse små blodsprængninger. De sidder alle under navlen, og efter huden jo ikke længere er totalt udspilet, så sidder de næsten helt nede ved venusbjerget, og det kan jeg skal mogså godt leve med.... Så jeg brokker mig nu ikke over min krops ændringer ved graviditeterne....

Faktisk så er min røv blevet lidt fladere, og også noget smallere efter jeg har fået mine børn, og jeg har tabt de her 8 kilo, efter sidste graviditet. Så jeg har nu meget lettere ved at finde bukser der passer, både i livet, og røven. Det daaaarjligt.....

Ups.... det blev vidst til en slags blær....

Anmeld

21. september 2009

TbCp

Der gik et år efter endt amningen hvor mine bryster var meget bløde, men som kom fyldet ligesom tilbage i dem og nu ligner de faktisk sig selv igen

Anmeld

21. september 2009

Tina2

Mine gik fra 75B til 80E første gang, og efter amning ned i 75C.

Anden gang fra 75C op i en 85F og efter amning tilbage i 75C....

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

- skriver:

Nej... Gik fra en stor C/lille D til a. Tabte dog også 15 kg så har nok noget at sige...

Kan bare ikke tage dem på igen...

Hold op det var noget af et spring

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

- skriver:

Var/er også meget ked af det... Fra at mit tøj sad ordentlig til at jeg lign, ja jeg ved ikke hvad...

g ja, mange lever med a, men når man er vant til noget meget andet så det sq svært...

Og nu hvor jeg er gravid er jeg nået p i en d igen, er "kun" 27 uger henne, så spændt på hvad det ender i og mit tøj sidder igen ordentlig... Men hold op hvor glæder jeg mig ikke til de forsvinder...

Jeg bliver godt nok også trist den dag mine forsvinder igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.