Bryst størrelse efter endt amning ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Mca<3

Eva skriver:

Så er det jo klart du har en mere fast og større barm...300g. er jo en del.
Det er jo desværre derfor mine blev ødelagt...de blev udvidet af fedtet og da det så forsvandt, tja, så var der poserne tilbage-griner- tror dog ikke det gør så meget når det kun drejer som om 10 kilo.
Men har en veninde der har taget de der 10-15 kilo på og hold da op nogle flotte babser hun har fået sig...men alt andet er jo også blevet en del større og det ikke alle steder ekstra fedt at så klædeligt...
Knus..

Hi hi hi poser kan også være fine   Det er jo lidt valget mellem pest el kolera ..    Ville bare gerne have en lille smule fedt reducering fra røv . lår og mave .. Men hvem vil ikke det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Mca<3

LotteGabriella skriver:

nej det er jeg ikke, er stadigvæk 1 skål større, altså en 80E

Super

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

hmm...måske - men det er så ikke ens betydende med at man taber det igen...inden graviditeten, da jeg blev skilt, der tabte jeg mig 14 kg men brysterne var stadigvæk den samme størrelse, nemlig en 80D

Det var nu heller ikke med så få kilo det var tydeligt ved mig og så havde jeg noget større barm end dig...men da jeg tabte mig 30 kg, da skete der noget.
Men du er også overvægtig, er du ikke?Jeg så det nemlig først rigtig slemt da de sidste kilo røg og jeg kom ned på den vægt som paser til mig..men tja..tre børn og stort vægttab af tre gange, det er sørme ikke sundt for huden...
Knus Eva..

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Hi hi hi poser kan også være fine   Det er jo lidt valget mellem pest el kolera ..   Ville bare gerne have en lille smule fedt reducering fra røv . lår og mave .. Men hvem vil ikke det ??

Ja, det ville jeg sgu også gerne have.. en kvindeting, tror jeg...

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Det var nu heller ikke med så få kilo det var tydeligt ved mig og så havde jeg noget større barm end dig...men da jeg tabte mig 30 kg, da skete der noget.
Men du er også overvægtig, er du ikke?Jeg så det nemlig først rigtig slemt da de sidste kilo røg og jeg kom ned på den vægt som paser til mig..men tja..tre børn og stort vægttab af tre gange, det er sørme ikke sundt for huden...
Knus Eva..

jo selvom jeg havde tabt 14 kg den gang, så vejede jeg stadigvæk 15 kg for meget.....så det kan godt være at det først var begyndt at kunne ses, hvis de var blevet tabt også

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Tanja.. skriver:

Er i røget ned på samme bryst mål efter endt amning som før i blev gravide ???

Da jeg blev gravid vejede jeg omtent 8 kilo mere end jeg gør nu. Jeg har ikke ammet ret længe nogen af gangene.....

Mine bryster har sådan set samme størrelse, i skål-mål i hvert fald. Men de er blevet noget fladere, hvilket betyder at de bh'er jeg bruge før, ikke længere får mine bryster til at være helt så flotte i som i de gode gamle dage....

Så jeg overvejer at blive millionær, og straks efter gælden er betalt ud, så skal jeg satme have samletop på mine lange flade bryster, så fylden kan komme tilbage i toppen... det er som om fylden kun ligger i bunden, og ud til siderne nu

Men altså ja samme str. different look....

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

mariamiss6 skriver:

Da jeg blev gravid vejede jeg omtent 8 kilo mere end jeg gør nu. Jeg har ikke ammet ret længe nogen af gangene.....

Mine bryster har sådan set samme størrelse, i skål-mål i hvert fald. Men de er blevet noget fladere, hvilket betyder at de bh'er jeg bruge før, ikke længere får mine bryster til at være helt så flotte i som i de gode gamle dage....

Så jeg overvejer at blive millionær, og straks efter gælden er betalt ud, så skal jeg satme have samletop på mine lange flade bryster, så fylden kan komme tilbage i toppen... det er som om fylden kun ligger i bunden, og ud til siderne nu

He he he for søren ,, Hva vi ikke skal stå model til

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Hæhæ...sådan så mine også ud..omend der ikke var fylde nogen steder...mine hang 8-10 cm og det er sgu en pæn del....
Øv, det er sgu ikke fair at mænd bare skal give en klat væske og vi som kvinder skal blive tykke og fede, få strækmærker, langebryster, hæmorider og åreknuder...gud er da vidst været en mand...

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Hæhæ...sådan så mine også ud..omend der ikke var fylde nogen steder...mine hang 8-10 cm og det er sgu en pæn del....
Øv, det er sgu ikke fair at mænd bare skal give en klat væske og vi som kvinder skal blive tykke og fede, få strækmærker, langebryster, hæmorider og åreknuder...gud er da vidst været en mand...

Jamen altså, faktisk har mine bryster nu aldrig været fine runde der ovenpå. De har altid været ret flade, og gemt sig under armene. Så jeg kan ikke engang give mine unger (eller var det manden) skylden, og gud tror jeg ikke på så han er også dømt syndforladelse her

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Tanja.. skriver:

He he he for søren ,, Hva vi ikke skal stå model til

fa'me uhyggeligt du......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.