Bryst størrelse efter endt amning ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Mca<3

Eva skriver:

Ok min voksede ikke af at jegb ammede, så jeg holdt bare den samme str. hele vejen igennem..
Tilgengæld tabte jeg omkring 800-900g pr. bryst da jeg tabte mig og så kan man tale om slatten patten...
Men mon ikke du kommer tilbage til det du havde inden?? eller de bliver mindre, det er vidst det der tit sker?
Knus..

Ammer bare for evigt så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Nej vejer en lille smule mere end før

Ok...så er der jo en forklaring 30g pr. kilo man tager på går til brysterne, så det kan nemt blive en del..
Knus..

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

suanne85 skriver:

Mine er blevet i samme str som da jeg ammede, så de er større end før jeg blev gravid og det hele.

Det er lidt det jeg håber på

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Ok...så er der jo en forklaring 30g pr. kilo man tager på går til brysterne, så det kan nemt blive en del..
Knus..

Ja det er rigtig nok

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

Eva skriver:

Knus..

Waw ,, Den viden har jeg aldrig haft ...  Vejer jo 10 kg mere end jeg plejer lige nu såå det er jo en del   Måske jeg skulle gå på kompromis og kun tabe 5 kg

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ammer bare for evigt så 

Ha ha det glæder jeg mig til at se når han er 17 og han er sulten griner alt for meget.

Mine er samme størrelse men absolut ikke samme syn   Hvis du tager en sok med 10 5er i så har du min patter griner før var den en sok fyld men dejligt penge griner og tør ikke tænke på efter næste amning en sok med 1 5er i griner.

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ha ha det glæder jeg mig til at se når han er 17 og han er sulten griner alt for meget.

Mine er samme størrelse men absolut ikke samme syn   Hvis du tager en sok med 10 5er i så har du min patter griner før var den en sok fyld men dejligt penge griner og tør ikke tænke på efter næste amning en sok med 1 5er i griner.

Hi hi hi tror nu ikke de er så slemme Diana   Øvs bare så ærgeligt når man pludselig har den størrelse man bare har ønsket sig hele livet

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Waw ,, Den viden har jeg aldrig haft ...  Vejer jo 10 kg mere end jeg plejer lige nu såå det er jo en del   Måske jeg skulle gå på kompromis og kun tabe 5 kg

Så er det jo klart du har en mere fast og større barm...300g. er jo en del.
Det er jo desværre derfor mine blev ødelagt...de blev udvidet af fedtet og da det så forsvandt, tja, så var der poserne tilbage-griner- tror dog ikke det gør så meget når det kun drejer som om 10 kilo.
Men har en veninde der har taget de der 10-15 kilo på og hold da op nogle flotte babser hun har fået sig...men alt andet er jo også blevet en del større og det ikke alle steder ekstra fedt at så klædeligt...
Knus..

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

Tanja.. skriver:

Er i røget ned på samme bryst mål efter endt amning som før i blev gravide ???

nej det er jeg ikke, er stadigvæk 1 skål større, altså en 80E

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Knus..

hmm...måske - men det er så ikke ens betydende med at man taber det igen...inden graviditeten, da jeg blev skilt, der tabte jeg mig 14 kg men brysterne var stadigvæk den samme størrelse, nemlig en 80D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.