Nogen gange har man bare brug for.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

I sådanne sager, er det faktisk lige før jeg bare kommer med det

Har selv levet meget stram førhen, så vil altid hjælpe nogle som os lever stramt (:

Hehe jeg kender det godt - sådan er jeg selv.... Når jeg kan 

men jeg ville have dårlig samvittighed og ondt i maven herfra og til juleaften hvis jeg tog i mod... Du ved, stoltheden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Hvor bor du i landet? 

Jeg bor i Farum 

Anmeld Citér

1. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Hehe jeg kender det godt - sådan er jeg selv.... Når jeg kan 

men jeg ville have dårlig samvittighed og ondt i maven herfra og til juleaften hvis jeg tog i mod... Du ved, stoltheden 

Hvorfor dog have ondt i maven? Er kun ment som en smule hjælp til den sværer tid, plads jeg jar lidt drenge tøj selvom jeg kun har en pige

Anmeld Citér

2. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Hvorfor dog have ondt i maven? Er kun ment som en smule hjælp til den sværer tid, plads jeg jar lidt drenge tøj selvom jeg kun har en pige

Det er også meget meget sødt af dig 

men jeg har bare ikke samvittighed til at bede om noget på den måde, så af hjertet tak men nej tak. 

Anmeld Citér

2. december 2015

Muffinmus

At være voksen, handler også om at kunne række ud og tage i mod, husk det. Vi er mange der sagtens kan undvære legetøj og ting uden at det vil påvirke os. Så, jeg synes du skal suge ja tak, tage i mod og få en god jul. Og tænke at du så kan gøre en forskel for andre en anden gang 

Anmeld Citér

2. december 2015

Muffinmus

At være voksen, handler også om at kunne række ud og tage i mod, husk det. Vi er mange der sagtens kan undvære legetøj og ting uden at det vil påvirke os. Så, jeg synes du skal suge ja tak, tage i mod og få en god jul. Og tænke at du så kan gøre en forskel for andre en anden gang 

Anmeld Citér

2. december 2015

Anonym trådstarter

Du har ret - I har ret ! 

Har i lyst til at skrive hvad i kan undvære og hvor i bor, så skriver jeg en privat besked til jer. 

TUSINDE TAK ! 

Anmeld Citér

2. december 2015

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Du har ret - I har ret 

Har i lyst til at skrive hvad i kan undvære og hvor i bor, så skriver jeg en privat besked til jer. 

TUSINDE TAK ! 

Anmeld Citér

2. december 2015

Muffinmus

Vi bor i midtjylland, vi har sikkert noget liggende der kan bruges til en dreng på tre.. Og tøj, men primært str 4-5. Og vi kan sagtens sende det�� du må gerne skrive pb med evt ting du mangler til jul.

Anmeld Citér

2. december 2015

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Vi bor i midtjylland, vi har sikkert noget liggende der kan bruges til en dreng på tre.. Og tøj, men primært str 4-5. Og vi kan sagtens sende det�� du må gerne skrive pb med evt ting du mangler til jul.

Har sendt dig en PB 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.