Nogen gange har man bare brug for.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
29 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2015

Anonym trådstarter

... At komme ud med ting som nager en! Nogen gange har man brug for bare at få tingene sagt i stedet for at gå med det selv. 

Den her tid er meget hård herhjemme lige nu  vi har fået hacket vores dankort (lavede etopslag for længe længe siden) for 17.000 og idag er det den 1. december og kontoerne er allerede i minus. Vi har taget af alle vores opsparinger - opsparinger vi havde i banken og opsparinger vi havde i diverse sparegrise og nu er der tomt... Typisk tidspunkt det er tomt på!  

Vi er meget kede af det men kan desværre ikke gøre noget før sagen i retten er afsluttet 

puha hvor er det rart bare at komme ud med det !! 

Jeg håber at i alle får en dejlig dag og glædelig første december  tak for dig der læste med!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

alenemor42

Anonym skriver:

... At komme ud med ting som nager en! Nogen gange har man brug for bare at få tingene sagt i stedet for at gå med det selv. 

Den her tid er meget hård herhjemme lige nu  vi har fået hacket vores dankort (lavede etopslag for længe længe siden) for 17.000 og idag er det den 1. december og kontoerne er allerede i minus. Vi har taget af alle vores opsparinger - opsparinger vi havde i banken og opsparinger vi havde i diverse sparegrise og nu er der tomt... Typisk tidspunkt det er tomt på!  

Vi er meget kede af det men kan desværre ikke gøre noget før sagen i retten er afsluttet 

Jeg håber at i alle får en dejlig dag og glædelig første december  tak for dig der læste med!

Puha... hvor er det bare synd for jer, det er sgu mange penge og bare vildt ulækkert at det er sket.

Jeg troede faktisk banken dækkede sådan noget så snart det var politi anmeldt.

Jeg håber i får en god jul trods alt  og at sagen snart bliver afsluttet 

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Puha... hvor er det bare synd for jer, det er sgu mange penge og bare vildt ulækkert at det er sket.

Jeg troede faktisk banken dækkede sådan noget så snart det var politi anmeldt.

Jeg håber i får en god jul trods alt  og at sagen snart bliver afsluttet 

Tusinde tak 

banken dækker det netop ikke fordi det er en politisag. En stor politisag hvor der er over 100.000 involveret  

det startede i februar og nu er vi i december og stadig ikke synet af vores penge. 

Jeg er på barselsdagpenge og vi bor i hus så 17.000 er rigtig rigtig mange penge.. Især når Totalkredit skal betales den 30/12 på 21.400. Det er en hård tid vi er i men vi kæmper og støtter hinanden så meget vi nu kan

Anmeld Citér

1. december 2015

DortheL

Anonym skriver:

Stort klem til dig og din familie. 

Kan man på nogen måde hjælpe jer?

Evt. et lille beløb der kan gå til julegave til jeres børn?- eller andet?

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Stort klem til dig og din familie. 

Kan man på nogen måde hjælpe jer?

Evt. et lille beløb der kan gå til julegave til jeres børn?- eller andet?

Det er meget meget sødt af dig, tusinde tak! 

Men nej, det er slet ikke det jeg ønsker. Jeg ønskede bare at komme ud med det, for man føler sig hurtig så tom indeni og ked af at stå med det 'alene' selvom jeg selvfølgelig har min mand, men vi snakker kun om det når vi ikke kan undgå det og vi bliver lige kede af det hver gang! 

Anmeld Citér

1. december 2015

Morjanne76

Vil banken ikke hjælpe jer? De ved jo, at jeres minus ikke er selvforskyldt, og burde hjælpe jer. Har i mulighed for at søge julehjælp? I har da et reelt behov for hjælp.

Jeg ønsker jer trods økonomien en glædelig jul.

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Morjanne76 skriver:

Vil banken ikke hjælpe jer? De ved jo, at jeres minus ikke er selvforskyldt, og burde hjælpe jer. Har i mulighed for at søge julehjælp? I har da et reelt behov for hjælp.

Jeg ønsker jer trods økonomien en glædelig jul.

Nej banken vil ikke hjælpe da de/vi ikke aner hvornår pengene kommer tilbage. 

Vi har ikke 17.000 i minus, 'kun' lidt over 500,-. Vi har jo fået løn men regningerne skal jo betales, så det er hvad der er tilbage. Så minusset bliver selvfølgelig større jo længere frem i måneden vi kommer 

vi prøver at søge julehjælp, men vi regner ikke med at kunne få det når vi begge har en indtægt og ejer et hus...... 

Tusinde tak  og glædelig jul til dig også!

Anmeld Citér

1. december 2015

Happiness

Har I børn? Jeg har en pige på snart 2 år og en dreng på 4, som helt sikkert kunne finde en ting eller 2 de ikke leger med mere.

Du er velkommen til at sende en pb, hvis du vil tage imod tilbudet! 

Anmeld Citér

1. december 2015

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Har I børn? Jeg har en pige på snart 2 år og en dreng på 4, som helt sikkert kunne finde en ting eller 2 de ikke leger med mere.

Du er velkommen til at sende en pb, hvis du vil tage imod tilbudet! 

Tusinde tak for dit tilbud, det er meget meget sødt af dig. Vi har en søn på 6,5 måned 

jeg er sikker på at han nok skal få et par gaver fra sin farmor og farmor 

Anmeld Citér

1. december 2015

Happiness

Anonym skriver:

Tusinde tak for dit tilbud, det er meget meget sødt af dig. Vi har en søn på 6,5 måned 

jeg er sikker på at han nok skal få et par gaver fra sin farmor og farmor 

Ellers har jeg noget babylegetøj liggende? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.