Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Nej banken vil ikke hjælpe da de/vi ikke aner hvornår pengene kommer tilbage. Vi har ikke 17.000 i minus, 'kun' lidt over 500,-. Vi har jo fået løn men regningerne skal jo betales, så det er hvad der er tilbage. Så minusset bliver selvfølgelig større jo længere frem i måneden vi kommer vi prøver at søge julehjælp, men vi regner ikke med at kunne få det når vi begge har en indtægt og ejer et hus...... Tusinde tak og glædelig jul til dig også!
Nej banken vil ikke hjælpe da de/vi ikke aner hvornår pengene kommer tilbage.
Vi har ikke 17.000 i minus, 'kun' lidt over 500,-. Vi har jo fået løn men regningerne skal jo betales, så det er hvad der er tilbage. Så minusset bliver selvfølgelig større jo længere frem i måneden vi kommer
vi prøver at søge julehjælp, men vi regner ikke med at kunne få det når vi begge har en indtægt og ejer et hus......
Tusinde tak og glædelig jul til dig også!
Facebook Julehjælp hjælper næsten alle der er i nød så søg der og forklar dem at i pt har brug for lidt hjælp. De sender ikke penge til folk, men ofte gaver, snolder til jul mm.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Happiness skriver: Ellers har jeg noget babylegetøj liggende?
Ellers har jeg noget babylegetøj liggende?
Det er meget sødt af dig, tak men det kan jeg ikke tage imod.
MariaE skriver: Facebook Julehjælp hjælper næsten alle der er i nød så søg der og forklar dem at i pt har brug for lidt hjælp. De sender ikke penge til folk, men ofte gaver, snolder til jul mm.
Tusinde tak, det må jeg da lige se lidt nærmere på.
Ved dy præcis hvad Facebook siden hedder?
Anonym skriver: Ved dy præcis hvad Facebook siden hedder?
https://m.facebook.com/Julehj%C3%A6lp-135564456496998/
MariaE skriver: https://m.facebook.com/Julehj%C3%A6lp-135564456496998/
Tusinde tusinde tak for hjælpen
der er desværre lukket for flere ansøgninger. Men tak alligevel.
Har noget legetøj du gerne må få (:
eller måske et lille beløb som lidt hjælp, det aldrig sjovt at stå og ingen penge ha og slet ikke når det er selv forskyldt.
Mange krammer herfra min datter og jeg
Sedigfor skriver: Har noget legetøj du gerne må få (: eller måske et lille beløb som lidt hjælp, det aldrig sjovt at stå og ingen penge ha og slet ikke når det er selv forskyldt. Mange krammer herfra min datter og jeg
Det er meget meget sødt af dig
men som jeg har sagt tidligere så kan jeg ikke tage imod det.. Det rækker min samvittighed ikke til!
Anonym skriver: Det er meget meget sødt af dig men som jeg har sagt tidligere så kan jeg ikke tage imod det.. Det rækker min samvittighed ikke til!
I sådanne sager, er det faktisk lige før jeg bare kommer med det .
Har selv levet meget stram førhen, så vil altid hjælpe nogle som os lever stramt (:
Hvor bor du i landet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128