pain is temporary. Quiting lasts forever.
Min dreng var knap tre år da han blev storebror. Han reagerede på det, men det gik hurtigt over. Tror mere det hang sammen med at han blev storebror og 14 dage efter startede han i børnehave. Så det er ikke så optimalt hvis det er midt i en stor forandring, men ellers synes jeg det er en fin aldersforskel. Nu er den store 4 år og den lille 1 år. De leger sammen, den stor elsker at kysse ham og kramme ham, men han bliver selvfølgelig frustreret når han kommer og ødelægger togbanen han lige har bygget osv. Dog kan man forklare ham hvorfor lillebror gør det
Min svigerinde har tre børn: 4, 8 og 12. De har altid været tætte og søde ved hinanden. Min ven har børn med kun 13 måneder imellem - de er også meget tætte.
Jeg selv og mine to søstre er meget tætte og der er kun to år imellem, men min kæreste og hans søster er der 6 år imellem og de er lige så tætte.
Så jeg tror ikke alderen har så meget at sige, men det vigtigste er at I er klar. I må tænke alle situationer igennem, hvis det bliver kolikbarn, hvis du bliver indlagt i graviditeten osv. osv.
Jeg var indlagt i noget tid i graviditeten og det har helt klart været hårdt for min dreng, men farmand er en fantastisk far der bare har givet ham gode oplevelser så tiden ikke blev så slem. Derudover har vi familie der også gerne giver en hånd
Anmeld
Citér