Er jeg helt ude af den, eller er hun for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Den eneste undskyldning er julegaver?

Hvad med overraskelse? At der er sket noget hun ikne lige har lyst til at dele med alle?  

Ja hun skulle ikke have inviteret ts hvis hun skulle snakke med familien, men at hun lige bliver sendt væk kort tid, om det er udenfor, køkkenet eller eg værelse, kan jeg ikke se det skrækkelige i. Hvis det er noget hun skal vide, fortælle manden eller svigermoren vel, når de er klar.. 

Vi ved ikke hvad det er om..

Hvis jeg havde fået dårlige nyheder, ville jeg da helst snakke med mand og børn først.

Men så var det en god ide kun at invitere mand og børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

TNBC

mor:) skriver:

Men så var det en god ide kun at invitere mand og børn

Ja det siger jeg også, men hvis det er en besked hun har fået kort før eller mens de er der... Det er det jeg tænker på.

Anmeld Citér

28. november 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Update please.

Anmeld Citér

28. november 2015

Jealyn

Aisha skriver:

Update please.

Tænkte jeg også

Anmeld Citér

28. november 2015

Benjamins'mor

Jealyn skriver:

Tænkte jeg også

Ja, kunne være dejligt med en Update. Har godt nok ikke skrevet i tråden, men fulgt med da jeg synes der manglede lidt info før jeg ville svare. Fx om det var hjemme hos hende eller hos svigermor osv. 

Anmeld Citér

29. november 2015

Krydserfingre

Sophie90 skriver:

Hej piger, 

Jeg sidder her og er blevet bedt om at gå ovenpå, fordi min svigermor sagde at nu skulle de altså have en "familiesnak", så det kunne jeg jo ikke lige være en del af. Så jeg blev bedt om pænt at sætte mig op på sengen, også kunne jeg komme tilbage når de sagde det. Jeg er SÅ ked af det over det, og har slet ikke lyst til at komme ned igen. Føler mig simpelthen SÅ udeladt og meget lille. 

Er jeg helt urimelig for at have det sådan?

kunne du ikke tænke dig at svare i tråden, så vi kan få lidt mere info og bedre kan svare dig og hjælpe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.