Er jeg helt ude af den, eller er hun for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2015

Anonymor

Kunne det måske handle om julegaver?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

TNBC

nielsen80 skriver:

NEJ jeg synes ikke du er forkert på den, uanset hvad snakken skal handle om. Man kan helt klart have snakke, som skal tages alene i "blod" familien, men så inviterer man kun dem. Synes det er virkelig ubehøvlet at sende folk op på et værelse og vente indtil man har taget en snak.

Hvad så hvis man sidder alle sammen og der sker noget, som svigermor måske gerne ville snakke med sin mand og børn, skal hun så invitere dem en anden dag? 

Anmeld Citér

27. november 2015

linkon

Anonymor skriver:

Kunne det måske handle om julegaver?

Det tænkte jeg også! 

Anmeld Citér

27. november 2015

nielsen80

Yurie skriver:

Hvad så hvis man sidder alle sammen og der sker noget, som svigermor måske gerne ville snakke med sin mand og børn, skal hun så invitere dem en anden dag? 

Det mener jeg faktisk ja - den eneste undskyldning kunne være, som en skriver, julegaver. Omend jeg synes det ville være en noget uelegant måde at snakke om dem på.

Men ja, er man gæst et sted eller har man inviteret gæster, så synes jeg man samtaler med dem, som er der. Er der noget der skal tages privat, så man gøre det på et andet tidspunkt. Synes simpelthen ikke man kan sende nogen på værelset, indtil man er færdig. 

Anmeld Citér

27. november 2015

4kløver

Det væreste der kan ske.. 

At hun er syg og vil snakke med dem.. Ved ikke hvor længe du har kendt dem.

Anmeld Citér

27. november 2015

TNBC

nielsen80 skriver:

Det mener jeg faktisk ja - den eneste undskyldning kunne være, som en skriver, julegaver. Omend jeg synes det ville være en noget uelegant måde at snakke om dem på.

Men ja, er man gæst et sted eller har man inviteret gæster, så synes jeg man samtaler med dem, som er der. Er der noget der skal tages privat, så man gøre det på et andet tidspunkt. Synes simpelthen ikke man kan sende nogen på værelset, indtil man er færdig. 

Den eneste undskyldning er julegaver?

Hvad med overraskelse? At der er sket noget hun ikne lige har lyst til at dele med alle?  

Ja hun skulle ikke have inviteret ts hvis hun skulle snakke med familien, men at hun lige bliver sendt væk kort tid, om det er udenfor, køkkenet eller eg værelse, kan jeg ikke se det skrækkelige i. Hvis det er noget hun skal vide, fortælle manden eller svigermoren vel, når de er klar.. 

Vi ved ikke hvad det er om..

Hvis jeg havde fået dårlige nyheder, ville jeg da helst snakke med mand og børn først.

Anmeld Citér

27. november 2015

nielsen80

Yurie skriver:

Den eneste undskyldning er julegaver?

Hvad med overraskelse? At der er sket noget hun ikne lige har lyst til at dele med alle?  

Ja hun skulle ikke have inviteret ts hvis hun skulle snakke med familien, men at hun lige bliver sendt væk kort tid, om det er udenfor, køkkenet eller eg værelse, kan jeg ikke se det skrækkelige i. Hvis det er noget hun skal vide, fortælle manden eller svigermoren vel, når de er klar.. 

Vi ved ikke hvad det er om..

Hvis jeg havde fået dårlige nyheder, ville jeg da helst snakke med mand og børn først.

Det ville jeg også, men så ville jeg invitere dem - altså sige, "jeg har brug for, at I kommer alene". Jeg synes simpelthen, det at sende nogen udenfor en dør, op på et værelse m.m., er så ubehøvlet.

Er det en overaskelse eller julegave( samme kategori for mig), så synes jeg altså stadig, det er en meget uelegant måde at gøre det på. Man kunne jo ringe sammen eller lign.

Anmeld Citér

27. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Man kunne også have gjort det mere diskret eller gået et andet sted hen, og snakke? Ligefrem at smide nogle på værelset? 

Men ja. Synes det er lidt svært at bedømme, for synes det kommer lidt an på hvordan hele situationen er foregået. 

Anmeld Citér

27. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AlberteSophie skriver:

Haha, det er også lidt sjovt! Sorry..

dit hjem, du bestemmer, så må hun fedte af og holde hendes hemmeligheds krammeri i hendes eget hjem

Der står ikke, det foregik i TS' hjem? 

Anmeld Citér

27. november 2015

TNBC

nielsen80 skriver:

Det ville jeg også, men så ville jeg invitere dem - altså sige, "jeg har brug for, at I kommer alene". Jeg synes simpelthen, det at sende nogen udenfor en dør, op på et værelse m.m., er så ubehøvlet.

Er det en overaskelse eller julegave( samme kategori for mig), så synes jeg altså stadig, det er en meget uelegant måde at gøre det på. Man kunne jo ringe sammen eller lign.

Enig at hvis det er på grund af gave, kan man ringe eller ikke invitere hende med.
Men jeg tænker, hvis hun har inviteret og der er sket noget i mellem tiden, eller mens de var der, og at hun så lige har sendt hende ind i et andet rum, i de få minutter der måske har handlet om.

Hvis hun har inviteret, bare for at sende hende væk, så synes jeg også det er uhøfligt, men nu ved jeg ikke hvad grunden til snakken var eller hvordan det hænger sammen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.