Er jeg helt ude af den, eller er hun for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.296 visninger
25 svar
71 synes godt om
27. november 2015

Sophie90

Hej piger, 

Jeg sidder her og er blevet bedt om at gå ovenpå, fordi min svigermor sagde at nu skulle de altså have en "familiesnak", så det kunne jeg jo ikke lige være en del af. Så jeg blev bedt om pænt at sætte mig op på sengen, også kunne jeg komme tilbage når de sagde det. Jeg er SÅ ked af det over det, og har slet ikke lyst til at komme ned igen. Føler mig simpelthen SÅ udeladt og meget lille. 

Er jeg helt urimelig for at have det sådan?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

Flødebollen

Sophie90 skriver:

Hej piger, 

Jeg sidder her og er blevet bedt om at gå ovenpå, fordi min svigermor sagde at nu skulle de altså have en "familiesnak", så det kunne jeg jo ikke lige være en del af. Så jeg blev bedt om pænt at sætte mig op på sengen, også kunne jeg komme tilbage når de sagde det. Jeg er SÅ ked af det over det, og har slet ikke lyst til at komme ned igen. Føler mig simpelthen SÅ udeladt og meget lille. 

Nej!

jeg ville fandeme også føle sådan. Oh jeg havde slet ikke fundet mig i det faktisk. Hvorfor forsvarede din mand dig ikke?

Anmeld Citér

27. november 2015

Sophie90

Flødebollen skriver:

Nej!

jeg ville fandeme også føle sådan. Oh jeg havde slet ikke fundet mig i det faktisk. Hvorfor forsvarede din mand dig ikke?

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved det, han blev ved med at spørge om det var iorden, og jeg sagde bare ja, fordi jeg var simpelthen så forvirret over hele situationen.. 

Anmeld Citér

27. november 2015

CarinaSB

Sophie90 skriver:

Hej piger, 

Ej det er sq da noget underligt noget 

Anmeld Citér

27. november 2015

lillespir26

Sophie90 skriver:

Hej piger, 

Kan du måske uddybe hvad der forgik før deres hvad lyder til akutte familie samtale

Anmeld Citér

27. november 2015

modesty

Sophie90 skriver:

Hej piger, 

Jeg synes det er nødvendigt med lidt mere info for at kunne vurdere situationen. kan du ikke fortælle hvad den samtale handlede om og hvad opløbet havde været o.s.v.?

Anmeld Citér

27. november 2015

TNBC

Sophie90 skriver:

Hej piger, 

Jeg mangler mere info om hvad de skulle snakke om. Ja du er familie, men nogen ting kan man godt have brug at snakke blodfamilie først, før svigerdøtre og andet får besked.

Altså vi kan da også have private snakke uden svogre eller svigerdøtre.

Så hvad var snakken om? 

Anmeld Citér

27. november 2015

nielsen80

NEJ jeg synes ikke du er forkert på den, uanset hvad snakken skal handle om. Man kan helt klart have snakke, som skal tages alene i "blod" familien, men så inviterer man kun dem. Synes det er virkelig ubehøvlet at sende folk op på et værelse og vente indtil man har taget en snak.

Anmeld Citér

27. november 2015

hautecouture

nielsen80 skriver:

NEJ jeg synes ikke du er forkert på den, uanset hvad snakken skal handle om. Man kan helt klart have snakke, som skal tages alene i "blod" familien, men så inviterer man kun dem. Synes det er virkelig ubehøvlet at sende folk op på et værelse og vente indtil man har taget en snak.

Helt enig! Ts er jo ikke noget barn, helt ærligt  Det virker umiddelbart alt for underligt, jeg var nok også gået lidt i chok hvis jeg var blevet "sendt på værelset" af svigermor! 

Anmeld Citér

27. november 2015

AlberteSophie

Haha, det er også lidt sjovt! Sorry..

dit hjem, du bestemmer, så må hun fedte af og holde hendes hemmeligheds krammeri i hendes eget hjem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.