Rosa skriver:
Det kunne godt lyde som om din mand også har en depression... Bare en tanke?
KH
Rosa
Den tanke har jeg også selv tænkt, især efter vi fik Felix.... Men altså, han har nu altid været sådan.... han tager ting for givet, og lukker øjnene for realiteterne, og konsekvenser.
Han er vidst bare vokset op i en familie, hvor den der råber højest har ret, og jeg selv e rvokset op i en familie, hvor jeg kun var god nok hvis jeg sagde ja og amen, og ellers var stille i hjørnet....
Så vi er jo hinandens totale modsætninger. Og når jeg nu har valgt at udvikle mig kraftigt siden han mødte mig, til den åbne bog, og gerne ville tale om tingene, og ikke bare bide lortet i mig hele tiden, så er det sikkert svært for en følelsestom/kold mand at følge med en gang imellem.....
Hvad ved jeg.... jeg har tit lavet en lommepsyk analyse på ham, sådan for mig selv bare, men jeg kommer aldrig rigtigt frem til noget.
Jeg ville fantastisk gerne have noget parterapi, for jeg vil faktisk utroligt gerne have et rigtig dejligt godt og glad liv sammen med netop ham. Nok også derfor jeg bare hænger i....
Normalt når jeg skal forklare, lidt kort, hvorfor jeg bliver sammen med ham så siger jeg noget á la........
Kender i det, man har bare brug for et kram, og alle i verden vil hjertens gerne give et kram, men kun 1 kan gøre det rigtigt, og lindrende, så du i 1 kram, får lige hvad du har behov for? Kenneth er det kram for mig. Når han lægger sit hjerte i det, så er det det bedste i verden, og det eneste der rigtigt virker.
Anmeld