Mht din mand og udfra de ting du beskriver i det andet indlæg så er jeg altså nødt til, at spørge....
Hvorfor er du sammen med ham? Hvad er det ved ham der gør ham elskværdig? Er dit liv mere positivt og indholdsrigt med ham? Hvordan tror du livet ville være uden ham?
Du behøver skam ikke, at svare hvis du synes det er for personligt - for det kan jeg sagtens forstå hvis du gør 
Ja ser du, jeg kender ikke helt 100% rigtigt svarene på nogle af de spørgsmål. Vi har, før børnene, været gået fra hinanden, og endda været helt uden kontakt i et ½ år, men vi kan simpelthen ikke finde ud af det. Jeg ved ikke præcis hvad det er der gør det, men altså et eller andet sted, så må min ktop og min sjæl jo væe meget forelsket i manden. Så derfor bliver jeg, og gør hvad jeg kan.
Han kan nu godt være fint betænksom og alle de der fine ting, og han er også en sjov mand, og vi har et okay sexliv og alt det der. Men han er bare en tumpe til at vise følelser, sådan rigtigt. Og han har aldrig været god til at hjælpe herhjemme.
Vi ha for nyligt haft en snak, en ret alvorlig snak, hvor jeg havde trumfkortet (hvis man kan sige det sådan) og det har hjulpet en del synes jeg. Det korte af det lange er, at aftalen blev, at hn skulle hjælpe til herhjemme hver dag, og hvi han ikke selv kunne tage sig sammen, eller se når noget tængte, så skulle han ikke brokke sig når jeg bad ham om noget, men bare gøre det. Og det fungerer sådan rimeligt godt lige nu. Så vi giver den et forsøg igen igen igen.
Han har tidligere virkelig såret mig groft. og det er jeg selvfølgelig ked af. På det seneste har han været ret god til, på sin egen måde, at vise mig at han virkelig gerne vil mig, og at han elsker mig. Og det er vigtigt for mig, og gør selvfølgelig også at jeg bestemt ikke har lyst til at give op, lige nu i hvert fald.
Du skal ikke være bange for at spørge, jeg er godt klar over at mine svar oftest avler flere spørgsmål....
Og til det med min læge, jeg tror ikke han har indset hvor alvorligt jeg mente det. Men lige nu går det lidt bedre, så nu tager jeg en dag ad gangen igen. Jeg skal snart starte arbejde, og så får jeg jo at se om et voksenliv hjælper på det, eller om jeg så vil blive tvunget til at få hjælp.
Jeg gider ikke slås med kommunen, de er ikke til en skid hjælp, og når de så endelig hjælper én, så er der altid en hage, som 'betales tilbage i næste måned' eller 'jow jow vi hjælper gerne' det med småt siger dog,
med en latterligt lille procentdel af beløbet...
Så, ja, vi tager 1 dag ad gangen, angående det hele