Hvad siger man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2015

modesty

Anonym skriver:

Første gang det skete var det faktisk lederen vi sagde det til.. 
hun sagde bare, ej det var ikke så godt. det skal ikke ske igen.. 

Lederen er en del af normeringen 

Og der er kun 5 pædagoger... 
2 mænd der ikke må skifte ble, 
og 3 kvinder der skiftes fra dag til dag til bleskift.. 

Hvad f..... er det for en institution hvor mænd ikke må skifte ble og ungerne bliver sendt hjem smurt ind i lort??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

MorTilN

Jeg ville gå til lederen igen, hjælper det ikke vil jeg gå til område lederen, vis der sådan en og ellers vil jeg gå til kommunen og klage for det er sku søndt for børnene 

Anmeld Citér

27. november 2015

Anonym trådstarter

Vi har sagt det til lederen for 3. Gang. Og næste gang det sker så går vi også videre med det... 

Det træls..

hun er heller ikke ble fri endnu. 

ofte er der smuller af lort på hendes numse og i tissekonen! 

Anmeld Citér

27. november 2015

hautecouture

Anonym skriver:

Nu er det 3. gang på 4 måneder at vi henter vores pige med afføring på tøjet!  

1. gang var hendes bukser og underbukser smurt ind i afføring og underbukserne var lagt i en pose og hun havde fået rene på, men de samme bukser på igen!!!. 

2. gang var intet skiftet, afføringen var blot forsøgt at blive tørret af med en klud... hun gik rundt med det på, og lugtede da vi hentede hende på lang afstand..  

3. gang var så i dag... Hun har fået rene bukser på, men beholdt de beskidte underbukser på der var smurt ind langs trussekanten op mod ryggen.  

Vi har konfronteret det til dem første og anden gang og vil også sige noget i morgen.. men det er bare ligesom om de ikke rigtig gør noget ved det! 

Min datter har masser af skifte tøj i sit skab.. 

hvad pokker siger man til pædagogerne, så det ikke sker igen at hun ikke får rent tøj på.??? 

Jeg ved godt nomeringen er virkelig ringe! men når de skifter en af delene hvorfor så ikke skifte hele tøjet...

det kan jo ske at hun ikke siger til hvis hun har lavet pølser og det ryger ud af bleen fordi hun leger og kaster sig rundt, og det er hvad det er! men.. 
tænk sig hvis ingen ville lege med min pige, fordi hun lugtede af afføring! 

Jeg er pædagog i en vuggestue og dét der.. Det er SÅ uacceptabelt uanset hvor dårligt man så er normeret! 

Jeg var blevet rasende og helt ærligt; Jeg havde talt med store bogstaver 1. gang - 2. gang havde jeg meldt mit barn ud. Der er altså, i min verden, meget stor forskel på, ikke at have opdaget uheldet (hvilket selvfølgelig heller ikke er ok, men der kan være forskellige formildende omstændigheder) og så at VIDE barnet har haft uheld og alligevel give hende beskidt tøj på. Fuldstændig uacceptabelt i min optik og jeg havde ikke givet institutionen ligeså lang snor som I gør. I er gode og sympatiske mennesker virker det til, men mærk efter om I føler det virkelig er det rigtige "tilbud" for jeres datter.

Er helt vildt chokeret! 

Anmeld Citér

28. november 2015

Cvbn

Jeg er godtnok også målløs ����

det har absolut intet med normeringer at gøre; hvor ringe de end er, så kan vuggestuer og børnehaver over hele landet altså klare at levere et fint "serviceniveau", og jeg ville aldrig acceptere ligegyldighed overfor et barn, som gik rundt med afføring på tøjet, fordi man åbenbart ikke gad skifte det...

Der er noget helt galt med arbejdsrutinerne på det sted, og jeg havde klaget til kommunen og nok flyttet mit barn. Når det er sket flere gange uden der bliver gjort noget, så tror jeg simpelthen ikke de magter opgaven...

Anmeld Citér

28. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hold da op! Det er bare SÅ uacceptabelt! 

Jeg er enig med de andre om at gå til lederen og hvis det ikke virker så kommunen. 

Mht. Mænd der ikke må skifte ble, ja det er desværre blevet meget normalt. Det er forfærdeligt... Kender til flere steder hvor det er sådan..(også hvor jeg var i praktik)

jeg håber virkelig I får styr på det her! For det er IKKE i orden! Jeg bliver så gal når jeg læser det... 

Anmeld Citér

28. november 2015

Anonym trådstarter

Sker det en gang til så er grænsen også nået og vi må gå andre veje..

Anmeld Citér

28. november 2015

Mom2Two

... Er det egentligt ikk omsorgssvigt de laver? Altså ved ikk a ta sig af "de basale ting" som a skrifte lorte tøj?? Puha, hvor synd  

jeg havde godt nok talt med store ord, ikk om mine børn sku rende rundt med lort på tøjet en hel dag... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.