Hvad siger man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.952 visninger
27 svar
33 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2015

Anonym trådstarter

Nu er det 3. gang på 4 måneder at vi henter vores pige med afføring på tøjet!  

1. gang var hendes bukser og underbukser smurt ind i afføring og underbukserne var lagt i en pose og hun havde fået rene på, men de samme bukser på igen!!!. 

2. gang var intet skiftet, afføringen var blot forsøgt at blive tørret af med en klud... hun gik rundt med det på, og lugtede da vi hentede hende på lang afstand..  

3. gang var så i dag... Hun har fået rene bukser på, men beholdt de beskidte underbukser på der var smurt ind langs trussekanten op mod ryggen.  

Vi har konfronteret det til dem første og anden gang og vil også sige noget i morgen.. men det er bare ligesom om de ikke rigtig gør noget ved det! 

Min datter har masser af skifte tøj i sit skab.. 

hvad pokker siger man til pædagogerne, så det ikke sker igen at hun ikke får rent tøj på.??? 

Jeg ved godt nomeringen er virkelig ringe! men når de skifter en af delene hvorfor så ikke skifte hele tøjet...

det kan jo ske at hun ikke siger til hvis hun har lavet pølser og det ryger ud af bleen fordi hun leger og kaster sig rundt, og det er hvad det er! men.. 
tænk sig hvis ingen ville lege med min pige, fordi hun lugtede af afføring! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2015

Sedigfor

Min ærlige mening... 

Jeg havde slet ikke pakket det pænt ind, havde spurgt " hvorfor skifter i ikke begge dele når min datter har lavet, det er så ringe af jer " gør de ik noget, vil jeg gå til lederen (: 

håber virkelig i får det ordnet for det er da så syndt for din datter! 

Anmeld Citér

26. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Nu er det 3. gang på 4 måneder at vi henter vores pige med afføring på tøjet!  

1. gang var hendes bukser og underbukser smurt ind i afføring og underbukserne var lagt i en pose og hun havde fået rene på, men de samme bukser på igen!!!. 

2. gang var intet skiftet, afføringen var blot forsøgt at blive tørret af med en klud... hun gik rundt med det på, og lugtede da vi hentede hende på lang afstand..  

3. gang var så i dag... Hun har fået rene bukser på, men beholdt de beskidte underbukser på der var smurt ind langs trussekanten op mod ryggen.  

Vi har konfronteret det til dem første og anden gang og vil også sige noget i morgen.. men det er bare ligesom om de ikke rigtig gør noget ved det! 

Min datter har masser af skifte tøj i sit skab.. 

hvad pokker siger man til pædagogerne, så det ikke sker igen at hun ikke får rent tøj på.??? 

Jeg ved godt nomeringen er virkelig ringe! men når de skifter en af delene hvorfor så ikke skifte hele tøjet...

det kan jo ske at hun ikke siger til hvis hun har lavet pølser og det ryger ud af bleen fordi hun leger og kaster sig rundt, og det er hvad det er! men.. 
tænk sig hvis ingen ville lege med min pige, fordi hun lugtede af afføring! 

Jeg ville snakke med store ord, for om de.så er få voksne, så er det ikke ok at et barn ikke bliver vasket ordentligt... barnet skal have rent tøj på..

Anmeld Citér

26. november 2015

L-mor

Det er da helt uacceptabelt. Hvis I ikke har talt med lederen, skal I gøre det. Bed evt. om et formelt møde, hvor I kan tale om det. I skal ikke fejes af med en snak om normeringer. Det er jo ikke det, det her handler om, når de skifter jeres datter, men giver hende snavset tøj på. Øv, hvor er det dog en grim mangel på omsorg for hende.

hvis lederen ikke rykker på det, så ring til kommunen og tal med den pædagogiske konsulent. Hun vil anmode institutionen om at redegøre for, hvordan de vil rette op på situationen og sikre ordentlige forhold omkring bleskiftene. Og hun kan medvirke til et møde med lederen.

Aj, for fanden, hvor er det ikke i orden. Jeg håber, I får råbt dem op.

Anmeld Citér

26. november 2015

Mullesmith

Sig bare pænt at du har lagt mærke til at din datter har haft aføring på bukser og underbukser et par gange og om de ik lige vil være opmærksomme på at skifte alt det beskidte tøj når der er noget derpå. Så vil de nok sige selvfølgelig, og hvis det stadig sker så vil jeg lige nævne det for lederen at du har sagt det til en pædagog men oplever stadig det samme problem. 

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

Første gang det skete var det faktisk lederen vi sagde det til.. 
hun sagde bare, ej det var ikke så godt. det skal ikke ske igen.. 

Lederen er en del af normeringen 

Og der er kun 5 pædagoger... 
2 mænd der ikke må skifte ble, 
og 3 kvinder der skiftes fra dag til dag til bleskift.. 

Anmeld Citér

26. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Første gang det skete var det faktisk lederen vi sagde det til.. 
hun sagde bare, ej det var ikke så godt. det skal ikke ske igen.. 

Lederen er en del af normeringen 

Og der er kun 5 pædagoger... 
2 mænd der ikke må skifte ble, 
og 3 kvinder der skiftes fra dag til dag til bleskift.. 

Fem hele dagen eller hvad? 

Jeg har været et sted hvor vi nogle gange kun var 2 på en stue, men ungerne skulle sku skiftes, så måtte den ene være på stur, mens den anden skifter.

Anmeld Citér

26. november 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Fem hele dagen eller hvad? 

Jeg har været et sted hvor vi nogle gange kun var 2 på en stue, men ungerne skulle sku skiftes, så måtte den ene være på stur, mens den anden skifter.

I alt.. 

I dag var de kun 2,5 :/ 

Anmeld Citér

26. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

I alt.. 

I dag var de kun 2,5 :/ 

Så må de sku finde på noget løsning.. børn skal ikke gå i klamt tøj, det kan smitte af, lugter... jeg havde virkelig taget fat i lederen og snakket med store bogstaver

Anmeld Citér

26. november 2015

Bshizzle

Jeg ville ha ta kontakt til lederen igen! 

Og så forklare at i er utilfreds med det, og at du vil ha at lederen skal rette op på de ansatte pædagoger!.  

Ja, det kan godt være at pædagogerne ikke må vaske tøjet (fjerne afføring på tøjet) og putte det i en pose, men at give barnet rent tøj på SKAL de ! 

- Latterlig regl, men det er pga hygiejne de ikke må det  

Jeg har selv flere gange oplevet min søn var kommet hjem med afføring på bukserne eller i undertøjet, og jeg måtte flere gange hive fat i pædagogerne... Og til sidst til lederen!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.