Anonym skriver:
Nu er det 3. gang på 4 måneder at vi henter vores pige med afføring på tøjet!
1. gang var hendes bukser og underbukser smurt ind i afføring og underbukserne var lagt i en pose og hun havde fået rene på, men de samme bukser på igen!!!.
2. gang var intet skiftet, afføringen var blot forsøgt at blive tørret af med en klud... hun gik rundt med det på, og lugtede da vi hentede hende på lang afstand..
3. gang var så i dag... Hun har fået rene bukser på, men beholdt de beskidte underbukser på der var smurt ind langs trussekanten op mod ryggen.
Vi har konfronteret det til dem første og anden gang og vil også sige noget i morgen.. men det er bare ligesom om de ikke rigtig gør noget ved det! 
Min datter har masser af skifte tøj i sit skab..
hvad pokker siger man til pædagogerne, så det ikke sker igen at hun ikke får rent tøj på.???
Jeg ved godt nomeringen er virkelig ringe! men når de skifter en af delene hvorfor så ikke skifte hele tøjet...
det kan jo ske at hun ikke siger til hvis hun har lavet pølser og det ryger ud af bleen fordi hun leger og kaster sig rundt, og det er hvad det er! men.. 
tænk sig hvis ingen ville lege med min pige, fordi hun lugtede af afføring! 
Går hun i vuggestue/børnehave så ville jeg tage fat i lederen.
Vi havde en del problemer i vuggestuen, da vores datter først lige var startet. Men lederen sagde at hvis vi ikke følte de lyttede til os, så skulle vi komme til lederen og så ville lederen tage sig af det.
Vi havde tit problemer med da min søn lige var startet i børnehave (han var ikke blefri endnu) så havde han næsten altid indtørret lort i bleen, jeg var godt nok gal. Det er samme institution børnene går i, men her lyttede pædagogerne og ændrede det.
Anmeld
Citér