Hvad siger man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2015

Bshizzle

Nåh Ja.. Sidste uge oplevede jeg at min søn åbenbart havde tisset i bukserne ude på legepladsen... 

Men pædagogerne havde lige glemt at fortælle at hans støvler var fyldt med tis!  ... Altså.. De havde givet ham støvlerne på dagen efter! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

quindelist

Anonym skriver:

Første gang det skete var det faktisk lederen vi sagde det til.. 
hun sagde bare, ej det var ikke så godt. det skal ikke ske igen.. 

Lederen er en del af normeringen 

Og der er kun 5 pædagoger... 
2 mænd der ikke må skifte ble, 
og 3 kvinder der skiftes fra dag til dag til bleskift.. 

Bare lige et sidespørgsmål. Hvorfor må mændene ikke skifte ble? 

Anmeld Citér

27. november 2015

januar16

quindelist skriver:

Tænkte jeg også på. Er vi blevet så pædofiliforskrækkede at alle mænd nu ikke må pusle? 

Anmeld Citér

27. november 2015

Sandratoft

januar16 skriver:

Tænkte jeg også på. Er vi blevet så pædofiliforskrækkede at alle mænd nu ikke må pusle? 

Det er en ærgerlig tendens hvis det er sådan. I min datters vuggestue er der 3 unge mænd (pædagogmedhjælpere) og de skifter ble på samme niveau som kvinderne 

Anmeld Citér

27. november 2015

TNBC

Åbenbart.. og hvad gør de to mænd pludselig er alene med børnene lg et af dem skal skiftes? Så må barnet bare vente til der kommer en kvinde? Skræmmende.

Anmeld Citér

27. november 2015

Anonym trådstarter

quindelist skriver:

Det ved jeg ikke..  
Lederen gør det heller ikke. 
hun sagde i dag hun ville give besked til de damer der skifter bleer. 

Anmeld Citér

27. november 2015

MorDk

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke..  

wauw! Skør leder... 

Anmeld Citér

27. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Nu er det 3. gang på 4 måneder at vi henter vores pige med afføring på tøjet!  

1. gang var hendes bukser og underbukser smurt ind i afføring og underbukserne var lagt i en pose og hun havde fået rene på, men de samme bukser på igen!!!. 

2. gang var intet skiftet, afføringen var blot forsøgt at blive tørret af med en klud... hun gik rundt med det på, og lugtede da vi hentede hende på lang afstand..  

3. gang var så i dag... Hun har fået rene bukser på, men beholdt de beskidte underbukser på der var smurt ind langs trussekanten op mod ryggen.  

Vi har konfronteret det til dem første og anden gang og vil også sige noget i morgen.. men det er bare ligesom om de ikke rigtig gør noget ved det! 

Min datter har masser af skifte tøj i sit skab.. 

hvad pokker siger man til pædagogerne, så det ikke sker igen at hun ikke får rent tøj på.??? 

Jeg ved godt nomeringen er virkelig ringe! men når de skifter en af delene hvorfor så ikke skifte hele tøjet...

det kan jo ske at hun ikke siger til hvis hun har lavet pølser og det ryger ud af bleen fordi hun leger og kaster sig rundt, og det er hvad det er! men.. 
tænk sig hvis ingen ville lege med min pige, fordi hun lugtede af afføring! 

Går hun i vuggestue/børnehave så ville jeg tage fat i lederen. 

Vi havde en del problemer i vuggestuen, da vores datter først lige var startet. Men lederen sagde at hvis vi ikke følte de lyttede til os, så skulle vi komme til lederen og så ville lederen tage sig af det. 

Vi havde tit problemer med da min søn lige var startet i børnehave (han var ikke blefri endnu) så havde han næsten altid indtørret lort i bleen, jeg var godt nok gal. Det er samme institution børnene går i, men her lyttede pædagogerne og ændrede det.

Anmeld Citér

27. november 2015

EAF

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke..  

Mærkeligt sted med mærkelig ledelse pr. førstehåndsindtryk. 

Anmeld Citér

27. november 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Nu er det 3. gang på 4 måneder at vi henter vores pige med afføring på tøjet!  

1. gang var hendes bukser og underbukser smurt ind i afføring og underbukserne var lagt i en pose og hun havde fået rene på, men de samme bukser på igen!!!. 

2. gang var intet skiftet, afføringen var blot forsøgt at blive tørret af med en klud... hun gik rundt med det på, og lugtede da vi hentede hende på lang afstand..  

3. gang var så i dag... Hun har fået rene bukser på, men beholdt de beskidte underbukser på der var smurt ind langs trussekanten op mod ryggen.  

Vi har konfronteret det til dem første og anden gang og vil også sige noget i morgen.. men det er bare ligesom om de ikke rigtig gør noget ved det! 

Min datter har masser af skifte tøj i sit skab.. 

hvad pokker siger man til pædagogerne, så det ikke sker igen at hun ikke får rent tøj på.??? 

Jeg ved godt nomeringen er virkelig ringe! men når de skifter en af delene hvorfor så ikke skifte hele tøjet...

det kan jo ske at hun ikke siger til hvis hun har lavet pølser og det ryger ud af bleen fordi hun leger og kaster sig rundt, og det er hvad det er! men.. 
tænk sig hvis ingen ville lege med min pige, fordi hun lugtede af afføring! 

Jeg ville klart gå til lederen. Når det er 3. Gang og det stadig sker. Ej hvor er jeg forarget. Det er da også smittefarlige overfor de andre børn. Passer de ellers børnene ordentligt. Når sådan noget mangler så ville jeg nok også kigge efter andre ting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.