Barnløshedbrok vs. kloge folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Jn81 skriver:

Fantastisk tråd  forstået på den måde, at hvor er det "skønt" at man ikke er den eneste der har været ved at flå hovedet af folk over deres kommentarer... 

Jeg/vi fik også... 

-det kommer når I mindst venter det

-du skal bare slappe af og ikke tænke på det...

- uhh nu er de syge igen... Vær glad for det ikke er dig (nej ved du hvad! Jeg ville faktisk ønske at det var mig der havde en lille trold der behøvede sin mor) 

og jeg kunne blive ved... Min mand er i en "loge" med nogle venner og en af dem sagde en dag de snakkede om det, at jeg bare skulle slappe af og så slemt var det vel heller ikke.... 

Min søde mand blev MEGET tosset og sagde noget i retning af "du skal simpelthen holde din kæft med noget du ikke aner hvad du snakker om... Hvis du vidste hvor meget hun gør/propper sig med af diverse mediciner, kurer, zoneterapi, akupunktur, røg glas varme behandling, kranio sakral terapi osv for at det her skal lykkes.. Jeg har verdens sejeste kone" så lukkede han sjovt nok munden 

nu er jeg endelig blevet gravid efter 10 års kamp... Får vores to piger i armene senest den 8/12 (KS) og nu "slås" jeg så med kommentaren "det er sgu da dårlig planlagt" når folk hører de kommer til december!! (Ikke fra famile og venner... Men folk der ved hvem man er (bor i en lille by og arb på byens tank så mange folk ved jeg er "hende fra tanken")) 

Jeg er ikke barnløs, men mor til et decemberbarn - og vi hørte også meget for timingen.. belastende  men jeg kan da slet ikke være i mig selv over hvor nederdrægtig den sætning må være for et par der har kæmpet en kamp for overhovedet at blive gravid. Jøsses dog, nogen mennesker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.