Sedigfor skriver:
Fik idag af vide af min kæreste at hans mor VIL ha vores datter en gang i ugen, i hver uge, det skal være helt selv, fra kl 8 til 18. Men vores datter er altså kun 8 mdr til den tid og jeg er bestemt ikke tryk ved det. Hun har slet ikke snakket om det før, det kom bare idag. Hun ser hende i forvejen om Søndagen eller Lørdagen fra kl 15 ca til 19. Og det er hver weekend. Så hvad synes i? Er jeg helt hen i vejret eller hvordan?
Jeg har det ret stramt med mennesker der mener de har krav på at se andres børn, og ikke spørg men kræver....
Her ville det ikke blive aktuelt, her kommer mit barns behov først.... Og vil farmor bestemme ja så ville hun få besked på at det ikke er hendes barn....
Hvis farmor gav til kende at hun gerne vil se barnet mere, ja så vil jeg da overveje hvordan jeg kan imødegå hende med øje for mit barns og families ønsker og behov....
Og min mand og jeg har en klar aftale om at ting der omhandler os, vores børn og generelt vores familie skal aftales med hinanden uden at den ene bare gir grønt lys...
Anmeld
Citér