Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2015

Sedigfor

Anja82 skriver:

Nu kender jeg ikke dine arbejdstider efter barsel, men tænker at du kan sige til svigermor at når din barsel slutter, så må hun hjertens gerne hente pigen en gang i ugen, det er da guld for din datter med en ugentlig fridag fra dp/vs 

Vil os være guld værd for min datter hvis hun ku li at være hjemme hos dem (:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2015

anjo01

Heg forstår ikke helt hvorfor farfaren heller ikke må være hjemme når din datter er der?...

derudover; det er din datter, så hun har ikke ret til at kræve noget men kan spørge om lov. Og så kan du hilse din mand og sige at han altså må komme ind i kampen så det ikke altid er dig der fremstår som den sure!

Anmeld Citér

23. november 2015

Sedigfor

anjo01 skriver:

Heg forstår ikke helt hvorfor farfaren heller ikke må være hjemme når din datter er der?...

derudover; det er din datter, så hun har ikke ret til at kræve noget men kan spørge om lov. Og så kan du hilse din mand og sige at han altså må komme ind i kampen så det ikke altid er dig der fremstår som den sure!

Fordi hun jo vil være helt SELV med hende, forstår det heller ikke. 

Ja tak! Er os godt og grundig træt af det.

Anmeld Citér

23. november 2015

Sedigfor

Saphiira skriver:

Haha... Ej undskyld, men det bestemmer I da om hun kan få lov til...Det er da ikke noget hun kan kræve! 

Hvis du ikke er tryg ved det, så lad være... Jeg kan blive så forargret over, at nogle bedsteforældre kan kræve ting i forhold til deres børnebørn. NEJ, det kan de ikke...

Det er selvf. dejligt, at hun vil tilbringe tid med sit barnebarn, men det skal være på jeres præmisser, og det skal da slet ikke være noget, som hun kræver ud af jer.

Jeg tænker det er Farmors behov der bliver stilles og ikke min datters for hun forstår det jo slet ikke. Plus så kan mine forældre og hendes farfar jo os kræve sådan en dag, os har jeg hende i kun 3 dage og en gang i ugen i en dag, da vi ikke bor sammen 

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym

Sedigfor skriver:

Fik idag af vide af min kæreste at hans mor VIL ha vores datter en gang i ugen, i hver uge, det skal være helt selv, fra kl 8 til 18. Men vores datter er altså kun 8 mdr til den tid og jeg er bestemt ikke tryk ved det. Hun har slet ikke snakket om det før, det kom bare idag. Hun ser hende i forvejen om Søndagen eller Lørdagen fra kl 15 ca til 19. Og det er hver weekend. Så hvad synes i? Er jeg helt hen i vejret eller hvordan? 

Jeg har det ret stramt med mennesker der mener de har krav på at se andres børn, og ikke spørg men kræver....

Her ville det ikke blive aktuelt, her kommer mit barns behov først.... Og vil farmor bestemme ja så ville hun få besked på at det ikke er hendes barn....

Hvis farmor gav til kende at hun gerne vil se barnet mere, ja så vil jeg da overveje hvordan jeg kan imødegå hende med øje for mit barns og families ønsker og behov....

Og min mand og jeg har en klar aftale om at ting der omhandler os, vores børn og generelt vores familie skal aftales med hinanden uden at den ene bare gir grønt lys... 

Anmeld Citér

23. november 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Jeg har det ret stramt med mennesker der mener de har krav på at se andres børn, og ikke spørg men kræver....

Her ville det ikke blive aktuelt, her kommer mit barns behov først.... Og vil farmor bestemme ja så ville hun få besked på at det ikke er hendes barn....

Hvis farmor gav til kende at hun gerne vil se barnet mere, ja så vil jeg da overveje hvordan jeg kan imødegå hende med øje for mit barns og families ønsker og behov....

Og min mand og jeg har en klar aftale om at ting der omhandler os, vores børn og generelt vores familie skal aftales med hinanden uden at den ene bare gir grønt lys... 

Præcis. 

Desværre er der ingen som har sat hende på plads, hverken hende eller min kæreste, desværre.. Nu bor vi ikke sammen, men som jeg skrev før, hvis begge bedste forældre gav kræv på det, vil jeg se hende 3 dage i ugen, den ene uge og 1 dag den anden, jaaaa! 

Min kæreste er endda dybt uenig i at det skal hun ikke, han skrev " det skader jo ikke ". Tænker, hans mor har selv fire børn? Så må hun da selv ku se det logiske i det... 

Anmeld Citér

23. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Der var fandeme aldrig nogen der skulle komme her og KRÆVE mine unger! Så ville svaret helt enkelt bare være - NEJ!. 

De eneste der har krav på samvær er mor og far, resten kan få lov ved behov og lyst. Og gu fanden om hun skal stjæle en dag i hver uge af din dyrebare barsel! For det første er jeres barn meget lille! For det andet er barslen en helt speciel tid der ALDRIG kommer igen, så selfølgelig skal hun overhovedet ikke have en fast dag med jeres barn. 

Anmeld Citér

23. november 2015

MomInTheMaking

Sedigfor skriver:

Fik idag af vide af min kæreste at hans mor VIL ha vores datter en gang i ugen, i hver uge, det skal være helt selv, fra kl 8 til 18. Men vores datter er altså kun 8 mdr til den tid og jeg er bestemt ikke tryk ved det. Hun har slet ikke snakket om det før, det kom bare idag. Hun ser hende i forvejen om Søndagen eller Lørdagen fra kl 15 ca til 19. Og det er hver weekend. Så hvad synes i? Er jeg helt hen i vejret eller hvordan? 

Det alle de andre skrev.

Anmeld Citér

23. november 2015

LOL

Sedigfor skriver:

Der er DIG der er moren og dig eer bestemmer hvad din datter skal/ikke skal. Du skal kun gøre hvad du er tryk ved.

Jeg synes også din datter er for lille, og synes nu nok også det lyder som en noget stram udtalelse fra din svigermor? Ved du hvorfor hun vil ha hende så tit og kun alene? Hvordan er jeres forhold normalt?

Anmeld Citér

23. november 2015

Sedigfor

LOL skriver:

Der er DIG der er moren og dig eer bestemmer hvad din datter skal/ikke skal. Du skal kun gøre hvad du er tryk ved.

Jeg synes også din datter er for lille, og synes nu nok også det lyder som en noget stram udtalelse fra din svigermor? Ved du hvorfor hun vil ha hende så tit og kun alene? Hvordan er jeres forhold normalt?

Siden jeg flyttede sammen i hus med hendes søn har det været meget stramt, førhen meget godt, der kiggede vi på baby tøj, snakkede om mere eller mindre alt men nu, hvor jeg er flyttet men stadig sammen med hendes søn, er det som om hun kræver mere og mere. Hun vil os ha hende på dåbs dagen " der var vi ikke sammen " og alt muligt. 

Hun siger det er fordi hun vil have de knytter bånd til hinanden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.