Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
24 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2015

Sedigfor

Fik idag af vide af min kæreste at hans mor VIL ha vores datter en gang i ugen, i hver uge, det skal være helt selv, fra kl 8 til 18. Men vores datter er altså kun 8 mdr til den tid og jeg er bestemt ikke tryk ved det. Hun har slet ikke snakket om det før, det kom bare idag. Hun ser hende i forvejen om Søndagen eller Lørdagen fra kl 15 ca til 19. Og det er hver weekend. Så hvad synes i? Er jeg helt hen i vejret eller hvordan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2015

TNBC

Sedigfor skriver:

Fik idag af vide af min kæreste at hans mor VIL ha vores datter en gang i ugen, i hver uge, det skal være helt selv, fra kl 8 til 18. Men vores datter er altså kun 8 mdr til den tid og jeg er bestemt ikke tryk ved det. Hun har slet ikke snakket om det før, det kom bare idag. Hun ser hende i forvejen om Søndagen eller Lørdagen fra kl 15 ca til 19. Og det er hver weekend. Så hvad synes i? Er jeg helt hen i vejret eller hvordan? 

Farmor KAN spørge, men hun kan ikke bare komme og sige, at hun vil have jeres datter en hel dag.
Det bestemmer i, og det er noget I skal snakke om. Og hvis du ikke er tryg ved det, så må hun acceptere det, og det måske kun er nogle timer hver uge(udover weekenden)

Jeg ville ikke gøre det en hel dag hver uge, når hun ikke er ældre.

Hvorfor vil hun have hende en hel dag hver uge?

Jeg forstår godt at hun vil være sammen med sit barnebarn, og det er skønt, men hun kan ikke bare forlange, hun kan spørge. Især hvordan I har det med det.

Hvad sagde din kæreste til sin mor?

Anmeld Citér

23. november 2015

Sedigfor

Yurie skriver:

Farmor KAN spørge, men hun kan ikke bare komme og sige, at hun vil have jeres datter en hel dag.
Det bestemmer i, og det er noget I skal snakke om. Og hvis du ikke er tryg ved det, så må hun acceptere det, og det måske kun er nogle timer hver uge(udover weekenden)

Jeg ville ikke gøre det en hel dag hver uge, når hun ikke er ældre.

Hvorfor vil hun have hende en hel dag hver uge?

Jeg forstår godt at hun vil være sammen med sit barnebarn, og det er skønt, men hun kan ikke bare forlange, hun kan spørge. Især hvordan I har det med det.

Hvad sagde din kæreste til sin mor?

Ved ikke hvorfor hun vil ha hende en hel dag, ikke engang hendes mand må være hjemme den dag. " var ikke med idag " 

min kæreste sagde som altid Ingenting eller " okay " han siger hende aldrig imod eller siger sin mening, da hun tager alt personligt. Eller er nærtagende. Det er mig der skal sige niget hvis det er noget der skal siges.

Anmeld Citér

23. november 2015

Anonym

Hahhahahaha  

det skulle lige være min svigermor eller min egen mor for den sags skyld.. Det er da dit/jeres barn. Altså jer der bestemmer. 

Jeg ville da ikke undvære mit barn med mindre jeg skulle noget. 

Tror jeg ville sige til svigermor at hun kan passe baby fra jeg tager på arbejde til jeg kommer hjem igen efter aftale, da min mor også gerne vil have kvalitets tid med baby og mig selv og faren for den sags skyld... ! 

Anmeld Citér

23. november 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Hahhahahaha  

det skulle lige være min svigermor eller min egen mor for den sags skyld.. Det er da dit/jeres barn. Altså jer der bestemmer. 

Jeg ville da ikke undvære mit barn med mindre jeg skulle noget. 

Tror jeg ville sige til svigermor at hun kan passe baby fra jeg tager på arbejde til jeg kommer hjem igen efter aftale, da min mor også gerne vil have kvalitets tid med baby og mig selv og faren for den sags skyld... ! 

Hun vil ha hende en dag i ugen fra 21 næste mdr og min barsel slutter først 1 Marts

Anmeld Citér

23. november 2015

TNBC

Sedigfor skriver:

Ved ikke hvorfor hun vil ha hende en hel dag, ikke engang hendes mand må være hjemme den dag. " var ikke med idag " 

min kæreste sagde som altid Ingenting eller " okay " han siger hende aldrig imod eller siger sin mening, da hun tager alt personligt. Eller er nærtagende. Det er mig der skal sige niget hvis det er noget der skal siges.

Så må du informere hende om at det er jeres barn og i bestemmer om hun skal have jeres datter en hel dag.
Og hvis du ikke er tryg ved det, så skal du ikke gøre det. 8 til 18 er en lang dag.

Men tag en snak med hende, og hvis hun ikke kan acceptere det, er det vel hendes skyld.

Hun bestemmer ikke, hvornår hun skal passe jeres datter. Hun kan spørge.

Anmeld Citér

23. november 2015

Sedigfor

Yurie skriver:

Så må du informere hende om at det er jeres barn og i bestemmer om hun skal have jeres datter en hel dag.
Og hvis du ikke er tryg ved det, så skal du ikke gøre det. 8 til 18 er en lang dag.

Men tag en snak med hende, og hvis hun ikke kan acceptere det, er det vel hendes skyld.

Hun bestemmer ikke, hvornår hun skal passe jeres datter. Hun kan spørge.

Har samme mening som dig. 

Anmeld Citér

23. november 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Haha... Ej undskyld, men det bestemmer I da om hun kan få lov til...Det er da ikke noget hun kan kræve! 

Hvis du ikke er tryg ved det, så lad være... Jeg kan blive så forargret over, at nogle bedsteforældre kan kræve ting i forhold til deres børnebørn. NEJ, det kan de ikke...

Det er selvf. dejligt, at hun vil tilbringe tid med sit barnebarn, men det skal være på jeres præmisser, og det skal da slet ikke være noget, som hun kræver ud af jer.

Anmeld Citér

23. november 2015

bøllen

Sedigfor skriver:

Altså hun kan jo ikke kræve jeres barn , og det er jo helt optil jer forældre

men bliver en smule misundelig , ville ønske vores børn havde bedsteforældre der gad dette 

når det er sagt må I jo mærke efter hvad der er bedst for jer. Måske I kunne starte ud med mindre timer . Syntes da det er super farmor viser den interesse 

Anmeld Citér

23. november 2015

Anja82

Nu kender jeg ikke dine arbejdstider efter barsel, men tænker at du kan sige til svigermor at når din barsel slutter, så må hun hjertens gerne hente pigen en gang i ugen, det er da guld for din datter med en ugentlig fridag fra dp/vs 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.