LOL skriver:
Du skriver jo ikke at hun skal overveje det, du skriver rimelig entydigt at det er den eneste fornuftige løsning og nødvendigt.
Sikke et syn at have på livet, den abort du råder til bliver jo faktisk til et lille menneske, som moren desuden har besluttet at beholde ( og det er en flot beslutning!) og jeg synes det er usmagelig du skriver som du gør.
Jeg har et arbejde, hvor jeg dagligt møder børn, der er født ind i inkompetente familier.
Jeg synes personligt, at det er en dårlig idé at få mange børn med en mand, der ryger hash og drikker for meget + at han åbenbart ikke er til at hverken tale med eller samarbejde med.
Det har TS valgt. Ergo må man konkludere, at hun synes at det er en god idé. Ergo må man gøre sig nogle tanker om kvaliteten af hendes beslutninger. Ergo synes det rimeligt i det mindste at overveje en abort.
Vi har fri abort i Danmark. Bare så du ikke glemmer det, LOL. Udfra mit erfaringsgrundlag bliver den brugt for lidt.
Man må gerne bede TS om at overveje aborten igen. Det er konsekvenserne af at sende sine problemer ud i plenum - man får også uønskede svar.
Anmeld
Citér