Min kæreste, og mine snart 3 børns far opføre sig vanvittigt. Specielt nu da hans ven igennem 15 år er kommet til dk. Han er begyndt at ryge joints og drikke med dem, til hver dag. Jeg prøver at forklare a man ikke kan opføre sig sådan når man har børn, han vens har ikke børn. Når min kæreste nu bliver sur, så bliver han bæk, i dage. Jeg hører intet til ham, og jeg bliver ignorer hvis jeg prøver at få løst de konflikter vi har. Han kaldte mig en dum kælling imorges, fordi han mener at jeg overreagere. Man kan ikke tale med ham, for han mener at jeg er forkert på den - ikke ham. Han arbejder rigtig meget, fra 7-20, i det tidsrum får jeg måske 4 sms'er hvis jeg skriver. Og efter hans ven er kommet til dk er det blevet senere han er hjemme. Hans eneste fridage er søndage, men han har ikke brugt en søndag hjemme i denne måned. Hans ven og dennes kæreste har boet i dk en måned ca nu. Han bliver uvenner op til en søndag, fordi så kan han blive væk og gøre hvad der passer ham. Jeg elsker ham forfærdeligt højt, han er mine to børns far - og der er en til på vej. Jeg beholder babyen i maven ligemeget hvad. Jeg kan ikke tale med ham, jeg har prøvet rigtig mange gange. Her i sidste uge gjorde han det samme, han forsvandt fredag, og kom hjem mandag. Uden at jeg hørte fra ham. Jeg begynder at tro at der intet er at gøre. Parterapi vil han ikke. Jeg sagde til ham at hvis han ikke kom hjem i dag efter arbejde, så skulle han slet ikke komme hjem. Noglegange tror jeg at han er fuldkommen ligeglad med mig, eller måske er han for sikker? Han har lovet mig 4 gange at han ikke ville ryge mere, men så kommer han alligevel hjem og er faldet i.. Igår tog han ikke telefonen, fordi han havde røget, og han vidste at jeg ville være sur. Han var ligeglad.....
Anmeld
Citér