Anonym skriver:
Øh og det eneste ansvarlige er en abort? Come on, ts FORTÆLLER jo netop i opslaget at hun beholder barnet under alle omstændigheder også selvom hun skal være alene. Så hun har nok tænkt det igennem. Og eftersom hun har andre børn så ved hun lidt om hvad en baby vil sige... Du svarer bare ikke på hendes "problem". Hendes spørgsmål er ikke om hun slal beholde barnet eller ej og derfor er dit svar ligegyldigt.
Nix, jeg skriver ikke, at det ENESTE ansvarlige er en abort.
Men jeg stiller mig nu lidt undrende overfor, om dette er en ny problemstilling - hvis han ellers er en superduper far, så er der jo grundlag for at kæmpe for forholdet (hvis problemet er så nyt, er det nok en krise, man kan komme igennem). Hvis problemet derimod er af ældre dato, og han generelt er en klaphat, så er det sgu' lidt træls at grave sig endnu dybere ned i møddingen med ENDNU et (uplanlagt?) barn.
Generelt skal man jo som mor til tider træffe grimme valg, og dét ansvar kan man vel ikke bare være ligeglad med...
I øvrigt er anonym-funktionen lidt træls - så stå dog ved, at du synes, at jeg giver elendige råd. Jeg har brede skuldre, jeg kan godt tage lidt modvind.
Anmeld
Citér