Er der andre end mig? PB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2015

Moster20

Vil lige opdater jer, har lige testet i dag - efter 7 måneder har jeg endelig fået en positiv test 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2015

MortilNicolina

FamilyDreamer skriver:

Heeej de damer <3

Er der flere der er i gang med PB? 
Hvor længe har i været i gang?

Mig og min kæreste har været i gang nu siden April, der er desværre ikke sket noget endnu

Selvom det er en meget spændende tid, så er jeg ved at blive lidt nervøs over, at der ikke er sket noget Jeg fik fjernet min p-stav i April, og ved det kan tage tid før alt kommer på plads! Men nu er der altså gået 7 måneder, og jeg er ved at være utålmodig.. 
Hvor længe skal man vente før man kan tage til lægen og få det tjekket? altså om alt fungerer som det skal?

Er jeg måske bare ved at blive tosset, fordi jeg ønsker det så meget?

Kender følelsen......

skal opereres fredag og når jeg er kommet mig er det næmmere for os! (endometriose )  har prøvet lidt knap 18 mdr... så...

man bliver så forvirret og trist når der intet sker! men det skal nok ske!

Anmeld Citér

2. december 2015

MortilNicolina

FamilyDreamer skriver:

Vil lige opdater jer, har lige testet i dag - efter 7 måneder har jeg endelig fået en positiv test 

TILLYKKE

Anmeld Citér

3. december 2015

Moster20

Kender følelsen......

skal opereres fredag og når jeg er kommet mig er det næmmere for os! (endometriose )  har prøvet lidt knap 18 mdr... så...

man bliver så forvirret og trist når der intet sker! men det skal nok ske!

Åhhh hvor er det bare træls! Håber snart der sker noget hos dig, held og lykke med ALT!! Ja, det skal nok komme 

og 1000 TAK 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.