Er der andre end mig? PB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
33 svar
3 synes godt om
20. november 2015

Moster20

Heeej de damer <3

Er der flere der er i gang med PB? 
Hvor længe har i været i gang?

Mig og min kæreste har været i gang nu siden April, der er desværre ikke sket noget endnu

Selvom det er en meget spændende tid, så er jeg ved at blive lidt nervøs over, at der ikke er sket noget Jeg fik fjernet min p-stav i April, og ved det kan tage tid før alt kommer på plads! Men nu er der altså gået 7 måneder, og jeg er ved at være utålmodig.. 
Hvor længe skal man vente før man kan tage til lægen og få det tjekket? altså om alt fungerer som det skal?

Er jeg måske bare ved at blive tosset, fordi jeg ønsker det så meget?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2015

Sedigfor

Lad vær med at tænke på det, jo mere du tænker på det jo længere tid kan det tage (:ved min mor gik der næsten to år begge gange, de fik ikke hjælp (: 

men man siger gerne efter et år kan man blive tjekket (:

Anmeld Citér

20. november 2015

Johild

Jeg har godt nok lige testet positiv i onsdags, men vi har forsøgt i 15 mdr at lave nummer 2...

Jeg havde dog en SA i august i år...

Anmeld Citér

20. november 2015

Moster20

Sedigfor skriver:

Lad vær med at tænke på det, jo mere du tænker på det jo længere tid kan det tage (:ved min mor gik der næsten to år begge gange, de fik ikke hjælp (: 

men man siger gerne efter et år kan man blive tjekket (:

Puhaa, det er bare lidt svært ikke at tænke på det D: 
men ja, jeg tænker sikkert for meget over alle detaljer - altså selvom vi har været i gang siden April, har der ikke rigtigt været mulighed for graviditet hver måned - da min kærester ikke er så meget hjemme 

Men okay, jeg er meget ung og har ikke noget at stresse over!! alle rundt om mig får børn lige nu, så det er sikkert derfor jeg tænker på det hele tiden 

puhaa, håber bare at alt er som det skal tak for svaret 

Anmeld Citér

20. november 2015

Moster20

Johild skriver:

Jeg har godt nok lige testet positiv i onsdags, men vi har forsøgt i 15 mdr at lave nummer 2...

Jeg havde dog en SA i august i år...

ååååh hvor fedt, kæmpe tillykke med det 

men okay, der er sikkert ikke andet at gøre end bare at vente 

Anmeld Citér

20. november 2015

esioul

familydreamer skriver:

Heeej de damer <3

Er der flere der er i gang med PB? 
Hvor længe har i været i gang?

Mig og min kæreste har været i gang nu siden April, der er desværre ikke sket noget endnu

Selvom det er en meget spændende tid, så er jeg ved at blive lidt nervøs over, at der ikke er sket noget Jeg fik fjernet min p-stav i April, og ved det kan tage tid før alt kommer på plads! Men nu er der altså gået 7 måneder, og jeg er ved at være utålmodig.. 
Hvor længe skal man vente før man kan tage til lægen og få det tjekket? altså om alt fungerer som det skal?

Er jeg måske bare ved at blive tosset, fordi jeg ønsker det så meget?

I kan blive henvist til fertilitetsklinik når i har prøvet i et år 

Held og lykke 

Anmeld Citér

20. november 2015

Moster20

esioul skriver:

I kan blive henvist til fertilitetsklinik når i har prøvet i et år 

Held og lykke 

okay, super! 5måneder endnu kan vi i hvert fald vente, hvis ikke babyen kommer før det  hihi

Tak skal du have 

Anmeld Citér

20. november 2015

Chris87

Ja vi er .

- vi har prøvet i 15 måneder nu på at få vores første, stadig dog uden held. Havde dog en bio i juli måned i år .

Venter på min test dag inden længe, så forhåbentlig er der gevinst denne gang .

Det skal nok komme for alle som går og venter, handler bare om hvor meget man spekulerer og stresser sig selv/sin krop - meeen den utålmodighed er nogen gange en irriterende fætter

Anmeld Citér

20. november 2015

Moster20

Chris87 skriver:

Ja vi er .

- vi har prøvet i 15 måneder nu på at få vores første, stadig dog uden held. Havde dog en bio i juli måned i år .

Venter på min test dag inden længe, så forhåbentlig er der gevinst denne gang .

Det skal nok komme for alle som går og venter, handler bare om hvor meget man spekulerer og stresser sig selv/sin krop - meeen den utålmodighed er nogen gange en irriterende fætter

Åhhh, øvbøv ja, det håber jeg også for jer ❤️

tjaah, forhåbentligt kommer det af sig selv  

held og lykke til jer 

Anmeld Citér

21. november 2015

Chris87

familydreamer skriver:

Åhhh, øvbøv ja, det håber jeg også for jer ❤️

tjaah, forhåbentligt kommer det af sig selv  

held og lykke til jer 

Er evig optimisk omkring det . Ikke at jeg ikke har dage hvor jeg tænker " fuck det hele", men har dog mange flere glade dage end dårlige .

Det håber jeg også får dig/jer at i har overskuddet til at finde det frem ? 

Mange tak  - og det samme til jer ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.