Her tog det os 7 måneder af lave lillefisen (er 15+5 i dag). Synes ikke at det med at tænke på det gjorde en forskel for os. Jeg tænkte på det lige meget hele tiden, også da det så lykkedes. Jeg tror også at det handler lidt om held... Den måned hvor det lykkedes os var jeg faktisk på ferie med en veninde uden manden, og vi havde kun sex 3 gange. I de andre cyklusser har vi forsøgt ret ihærdigt. Vi ventede faktisk på at blive undersøgt hos en fertilitetsklinik, fordi at jeg havde lange og uregelmæssige cyklusser, så oddsene for at fange ægløsning var i forvejen ikke kæmpe store... Alligevel lykkedes det i 4. cyklus.
Hvis man har et kendt problem, som f.eks. sådanne cyklusser, kan man ofte blive undersøgt før der er gået et år. Men mist nu ikke modet. En bekendt jeg har er også ung, har regelmæssige cyklusser, og hende og hendes mand var ved at blive udredt, men fejlede så ikke noget nogle af dem. For dem lykkedes det pludselig af sig selv efter et år.
Det er det jeg mener med held... De to celler skal jo lige mødes og gøre deres, og det er jo somme tider lidt tilfældigt hvornår det sker.
Krydser fingrer for at baby snart kommer!

Anmeld
Citér