Er der andre end mig? PB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2015

Moster20

Chris87 skriver:

Er evig optimisk omkring det . Ikke at jeg ikke har dage hvor jeg tænker " fuck det hele", men har dog mange flere glade dage end dårlige .

Det håber jeg også får dig/jer at i har overskuddet til at finde det frem ? 

Mange tak  - og det samme til jer ! 

Åhh hvor er det dejligt at du er så optimistisk - jeg har ikke mistet alt håb, overhovedet ikke, tror bare at nogle dage er værre end andre! Men det skal nok gå det hele 

tak skal du have 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Her tog det os 7 måneder af lave lillefisen (er 15+5 i dag). Synes ikke at det med at tænke på det gjorde en forskel for os. Jeg tænkte på det lige meget hele tiden, også da det så lykkedes. Jeg tror også at det handler lidt om held... Den måned hvor det lykkedes os var jeg faktisk på ferie med en veninde uden manden, og vi havde kun sex 3 gange. I de andre cyklusser har vi forsøgt ret ihærdigt. Vi ventede faktisk på at blive undersøgt hos en fertilitetsklinik, fordi at jeg havde lange og uregelmæssige cyklusser, så oddsene for at fange ægløsning var i forvejen ikke kæmpe store... Alligevel lykkedes det i 4. cyklus.  Hvis man har et kendt problem, som f.eks. sådanne cyklusser, kan man ofte blive undersøgt før der er gået et år. Men mist nu ikke modet. En bekendt jeg har er også ung, har regelmæssige cyklusser, og hende og hendes mand var ved at blive udredt, men fejlede så ikke noget nogle af dem. For dem lykkedes det pludselig af sig selv efter et år.  Det er det jeg mener med held... De to celler skal jo lige mødes og gøre deres, og det er jo somme tider lidt tilfældigt hvornår det sker.  Krydser fingrer for at baby snart kommer!  

Anmeld Citér

22. november 2015

MorTilN

Vi har været igang siden juli i år og stadig ingen gevinst her for mig hjælper det sjovt nok at gå ind i butikkerne for at kigge og røre ved babytøj og barnevogn, det giver mig en kæmpe lykkerus når jeg er ved at opgive. Har også lidt babytøj liggende her hjemme for at bevare håbet om at vi nok skal få en baby

Anmeld Citér

22. november 2015

fo82

Vi har været igang siden juni - uden held... Jeg har testet for ægløsning, min cyklus er ret stabil og jeg har prøvet gele royal... Intet virker...

så nu er jeg nået til punktet "fuck det!!!" Jeg er simpelthen nødt til at skrue ned inden jeg blivet sindsyg - så æl tests er smidt ud - gelen samme vej, og min clue app er indstillet til kun at vise mrnstruation og give lyd fra sig ved selv samme... 

Så må vi se om det hjælper slet ikke at blive mindet om det.. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Sophie90

Heeej de damer <3

Er der flere der er i gang med PB? 
Hvor længe har i været i gang?

Mig og min kæreste har været i gang nu siden April, der er desværre ikke sket noget endnu

Selvom det er en meget spændende tid, så er jeg ved at blive lidt nervøs over, at der ikke er sket noget Jeg fik fjernet min p-stav i April, og ved det kan tage tid før alt kommer på plads! Men nu er der altså gået 7 måneder, og jeg er ved at være utålmodig.. 
Hvor længe skal man vente før man kan tage til lægen og få det tjekket? altså om alt fungerer som det skal?

Er jeg måske bare ved at blive tosset, fordi jeg ønsker det så meget?

Hej  
Vi har været igang i 1,5 år, og har 1 mislykket IVF forsøg bag os, skal igang med 2. forsøg næste år. 
Ville bare sige hold ud, og hvis du har regelmæssig mens, skal du ikke være bekymret endnu, det er ganske normalt 
Held og lykke med jeres PB, håber det lykkedes for jer. 

PS: Jeg har altid holdt mig til ikke at bruge ÆL test osv. og min læge har altid bakket mig op i det, fordi det tit gør det værre med alle tankerne 

Anmeld Citér

22. november 2015

Moster20

JC2014 skriver:

Her tog det os 7 måneder af lave lillefisen (er 15+5 i dag). Synes ikke at det med at tænke på det gjorde en forskel for os. Jeg tænkte på det lige meget hele tiden, også da det så lykkedes. Jeg tror også at det handler lidt om held... Den måned hvor det lykkedes os var jeg faktisk på ferie med en veninde uden manden, og vi havde kun sex 3 gange. I de andre cyklusser har vi forsøgt ret ihærdigt. Vi ventede faktisk på at blive undersøgt hos en fertilitetsklinik, fordi at jeg havde lange og uregelmæssige cyklusser, så oddsene for at fange ægløsning var i forvejen ikke kæmpe store... Alligevel lykkedes det i 4. cyklus.  Hvis man har et kendt problem, som f.eks. sådanne cyklusser, kan man ofte blive undersøgt før der er gået et år. Men mist nu ikke modet. En bekendt jeg har er også ung, har regelmæssige cyklusser, og hende og hendes mand var ved at blive udredt, men fejlede så ikke noget nogle af dem. For dem lykkedes det pludselig af sig selv efter et år.  Det er det jeg mener med held... De to celler skal jo lige mødes og gøre deres, og det er jo somme tider lidt tilfældigt hvornår det sker.  Krydser fingrer for at baby snart kommer!  

Hihi dejligt med en lille solskindshistorie  kæmpe tillykke med babyen 

puhaa, har bare ingen ide om hvornår jeg har ægløsning! da min mens. aldrig kommer til tiden, for tiden! Men håber virkelig baby kommer snart, forhåbentligt får vi et lille julemirakel 

tak for svaret, ønsker jeg alt det bedte - held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

22. november 2015

Moster20

Anonymbebs skriver:

Vi har været igang siden juli i år og stadig ingen gevinst her for mig hjælper det sjovt nok at gå ind i butikkerne for at kigge og røre ved babytøj og barnevogn, det giver mig en kæmpe lykkerus når jeg er ved at opgive. Har også lidt babytøj liggende her hjemme for at bevare håbet om at vi nok skal få en baby

Haha ja? Kender det godt, men så ikke alligevel!! Får aaaaltid sommerfugle i maven da kigger på babytøj, men efter lidt tid kommer de dumme tanker om 'hvad hvis jeg aldrig bliver gravid' 

held og lykke til jer 

Anmeld Citér

22. november 2015

Moster20

fo82 skriver:

Vi har været igang siden juni - uden held... Jeg har testet for ægløsning, min cyklus er ret stabil og jeg har prøvet gele royal... Intet virker...

så nu er jeg nået til punktet "fuck det!!!" Jeg er simpelthen nødt til at skrue ned inden jeg blivet sindsyg - så æl tests er smidt ud - gelen samme vej, og min clue app er indstillet til kun at vise mrnstruation og give lyd fra sig ved selv samme... 

Så må vi se om det hjælper slet ikke at blive mindet om det.. 

Åhhh  vi har valgt at ikke stresse for meget over det mh. ægløsningstests og så videre... Vi har bare valgt at bare have sex når vi har lyst, så håbe på at en baby kommer  men kender det godt, har virkelig også dage hvor jeg tænker 'fuck alt'... Men det kommer der i hvert fald ikke nogen baby udaf..

held og lykke til jer

Anmeld Citér

22. november 2015

MorTilN

familydreamer skriver:

Haha ja? Kender det godt, men så ikke alligevel!! Får aaaaltid sommerfugle i maven da kigger på babytøj, men efter lidt tid kommer de dumme tanker om 'hvad hvis jeg aldrig bliver gravid' 

held og lykke til jer 

Hihi ja de tanker har jeg også en gang imellem men så kigger jeg på tøjet i skuffen og tænker selvfølgelig bliver jeg gravid, det jeg nød til nu jeg har købt det 

Anmeld Citér

22. november 2015

fo82

familydreamer skriver:

Åhhh  vi har valgt at ikke stresse for meget over det mh. ægløsningstests og så videre... Vi har bare valgt at bare have sex når vi har lyst, så håbe på at en baby kommer  men kender det godt, har virkelig også dage hvor jeg tænker 'fuck alt'... Men det kommer der i hvert fald ikke nogen baby udaf..

held og lykke til jer

Det er faktisk også det vi gør, det fylder bare (for) meget i mit hoved ��

Så nu skal jeg øve mig i at det ikke må fylde ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.