alenemor42 skriver:
Nu er dem der lukker for varme, vand osv. Ikke uddannet til at kunne se om det er en glemt regning eller fordi familien har problemer.
Jeg syntes det er fint der skal laves indberetning, så er man da sikker på at børn ikke lever uden varme osv. Ubehageligt. ... ja det er det nok, men jo så også konsekvens af ikke at have styr på tingene 
Jo jo, men i det her tilfælde er det ikke udelukkende os der ikke "har styr på tingene". Varmeværket har ikke sendt rykkere og vi gik desværre bare ud fra at det blev betalt som vanligt.
Helt ærligt, så kunne det lige så vel være en regning fra et blad-abonnement der var smuttet, skulle vi også meldes til diverse instanser for det??
Ja, jeg bliver egentlig lidt harm over dit, og flere andres, svar.
Det er en grim følelse at være meldt. Og jeg reagerer måske ekstra voldsomt, det ved jeg ikke. Men jeg føler ikke at den underretning er berettiget! Sådan helt generelt så er jeg med på at det kan være en god ide at de har underretningspligt ved lukning af varmen. Men de lukkede IKKE for varmen hos os! De er kender i en mail at de har handlet forkert ved ikke at få sendt rykkere ud rettidigt. Men vi er stadig meldt til kommunen..
Anmeld
Citér