Sygdomssnak dræner mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2015

Carina:-)

Kay skriver:

Ihhh ja der er da ikke noget bedre end at gå til lægen det er så hyggeligt

Din svigermor er så en af dem der er med til at der snakkes om egenbetaling ved lægen. 

Min mor var ligesådan -

Hun snakkede ikke om årstal når hun genfortalte noget fra fortiden .

Næ nej det var det år hun havde det med hoften,eller det år hun havde noget med nyrene osv osv

Hun er også den eneste person jeg nogen sinde har mødt der formåede at lide af gigt i øjet.....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2015

fo82

Anonym skriver:

Har aldrig set min mand blive så forvirret og forskrækket på samme tid (græder af grin). De første tre gange skrev han "SÅ HOLD DOG OP MED DET HORN" ha ha ha... Fjerde gang måtte jeg forklare hvorfor jeg botter i det, men tror selv han havde fanget sammenhængen.  

Åååååh haha hahaha - jeg har lige grædt af grin ��

Anmeld Citér

18. november 2015

Kay

Carina:-) skriver:

Din svigermor er så en af dem der er med til at der snakkes om egenbetaling ved lægen. 

Min mor var ligesådan -

Hun snakkede ikke om årstal når hun genfortalte noget fra fortiden .

Næ nej det var det år hun havde det med hoften,eller det år hun havde noget med nyrene osv osv

Hun er også den eneste person jeg nogen sinde har mødt der formåede at lide af gigt i øjet.....

Nej nej det har min svigermor også 

hun har også lige fået i kæben så det gør ondt når hun snakker tror svigerfar har fået det dejligt stille der hjemme

Anmeld Citér

18. november 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Har aldrig set min mand blive så forvirret og forskrækket på samme tid (græder af grin). De første tre gange skrev han "SÅ HOLD DOG OP MED DET HORN" ha ha ha... Fjerde gang måtte jeg forklare hvorfor jeg botter i det, men tror selv han havde fanget sammenhængen.  

Åh Gud, grineren!!

Anmeld Citér

18. november 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg elsker min mand, det jeg slet ikke i tvivl om. Men han og hans mor dræner mig for energi for tiden... De snakker sygdom HELE tiden... 

Så det lidt ondt i ryggen (nævnes 10 gange på en kort tid). 

Så det ondt i maven el. lidt dårlig mave

så det forkølelse (som er influenza HVER gang mener han) 

så det kramper i benene el. et andet sted (som også nævnes 100 gange på kort tid)

eller noget helt andet. Det hele tiden små ting som overlapper hinanden. (Har spurgt om ikke han bør gå til læge når nu der hele tiden er noget i vejen, men det åbenbart ikke alvorligt nok til læge mener han.) Er så træt af snak om sygdom. 

Det er så slemt at vores store pige på 4 år også hele tiden "fejler" noget, hvilket er klart når far og farmor konstant er "syge" eller har små skavanker som nævnes hele tiden.. 

Det ikke for at virke usympatisk, men tror ikke der går en dag her i huset hvor han ikke "fejler" noget... Og hans mor er fuldstændig lige sådan. Men han er sjovt nok aldrig/sjældent så "syg" at han ikke kan tage på job ? 

Åh suk... Undskyld mit udbrud. Elsker ham, men hvor er jeg træt... 

Nogle mennesker bruger det som en måde at få opmærksomhed på. 

Det lyder lidt hypokonderagtigt, men det kan jo være en sygdom i sig selv. 

Anmeld Citér

18. november 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Hvordan er det gået?

Jeg har også skrevet det lidt højere oppe, men har lige kopiret den til dig 

Har aldrig set min mand blive så forvirret og forskrækket på samme tid (græder af grin). De første tre gange skreg han "SÅ HOLD DOG OP MED DET HORN" ha ha ha... Fjerde gang måtte jeg forklare hvorfor jeg botter i det, men tror selv han havde fanget sammenhængen.

den kom også i brug her til morgen, ungerne synes det er hylene morsomt ha ha ha. 

Anmeld Citér

18. november 2015

Kay

Anonym skriver:

Jeg har også skrevet det lidt højere oppe, men har lige kopiret den til dig 

Har aldrig set min mand blive så forvirret og forskrækket på samme tid (græder af grin). De første tre gange skreg han "SÅ HOLD DOG OP MED DET HORN" ha ha ha... Fjerde gang måtte jeg forklare hvorfor jeg botter i det, men tror selv han havde fanget sammenhængen.

den kom også i brug her til morgen, ungerne synes det er hylene morsomt ha ha ha. 

Hvad siger han til det?  tror min svigermor ville blive så arrig hvis jeg gjorde det på hende 

Anmeld Citér

18. november 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Hvad siger han til det?  tror min svigermor ville blive så arrig hvis jeg gjorde det på hende 

Han har allerede tonet det meget ned med alt den snak om sygdom  han er begyndt at ignorerer/undlade at kommentere når jeg larmer med hornet, men spiller tilgengæld vildt tøsefornærmet hi hi. 

Tror det er en øjenåbner. 

Jeg tør sket ikke udsætte min svigermor for det, så bliver hun da først hysterisk ha ha ha ha ha

Anmeld Citér

18. november 2015

Kay

Anonym skriver:

Han har allerede tonet det meget ned med alt den snak om sygdom  han er begyndt at ignorerer/undlade at kommentere når jeg larmer med hornet, men spiller tilgengæld vildt tøsefornærmet hi hi. 

Tror det er en øjenåbner. 

Jeg tør sket ikke udsætte min svigermor for det, så bliver hun da først hysterisk ha ha ha ha ha

Dejligt at det virker

Anmeld Citér

18. november 2015

Soffy27

Herhjemme er det også slemt i perioder - hovedpine, rygsmerter, tandsmerter, mavesmerter og jeg skal komme efter dig.. Sidst sagde jeg "enten ringer DU til lægen, eller også ringer JEG til bedemanden" Siden har der ikke rigtig været noget brok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.