JViki skriver:
Jeg vil også sige, at jeg ikke er "lettet" og tør tro rigtigt på det før jeg har været igennem første hormonbehandling, for at se, om min krop og æg overhovedet responderer på det.... Og ja, det er så mega træls at hvert forsøg ligesom kun kan gennemføres ved ny menstruation, så det må virkelig være frustrerende at din ikke bare kommer normalt
Jeg håber så meget at du snart har held med hormonerne så den forbandet ægløsning kan give jer det i ønsker

Og ja, så håber jeg også at vi er heldige.. Men nu er jeg lidt nervøs for at vi så ryger ind i juleferie og at vores reelle første forsøg som skal være her i december (mens omkring den 13.) derfor ikke kan gennemføres, da min fertilitetslæge muligvis kan være på ferie eller lign., når scanningen inden ÆL skal være, så vi skal vente endnu en måned før vi kan komme igang med behandlingen 
Den trælse ventetid you know....
Og jeg kan sagtens sætte mig ind i at du har fået en depression.. det sidste år har jeg heller ikke været mig selv, slet ikke det sidste halve år, der har jeg bare gået i en tåge af frustrationer.. Og nu, i øjeblikket, så kan jeg slet ikke samle mig om min eksamen og orker ikke sociale arrangementer (nok fordi jeg ikke kan overskue uvidende familie og venner som jo selvfølgelig spørger "hvaa skal i ikke snart have børn?" osv.) da jeg er så træt af at foregive noget jeg ikke er.. Men jeg håber virkelig at psykologen kan hjælpe på dit humør og tanker, psyken spiller desværre en større rolle end man lige tror 
Alt held og lykke herfra 

Tusind tak for dine 
Jeg krydser også for jer.
Jeg har lige fået ægløsningssprøjten i dag, så der kommer ægløsning i morgen.
Hvis du skal have mens den 13., så har vi næsten test-dag samtidig. 

Jeg frygter også, at løbe ind i juleferien, da min næste scanning vil skulle ligge den 28. december, hvilket helt sikkert er i deres juleferie. Så håber vi kan finde et alternativ (eller at det lykkes i dette forsøg
)
Anmeld
Citér