Hormonbehandling som eneste behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2015

Viki4

Fru Ebied skriver:

Jeg er blevet gravid 3 gange "blot" ved mild hormon stimulation i min normale cyklus. 

Første gang i første hug med tvillinger 

Anden gang i første hug

3 gang ved 3. behandling

Åh, det er jo lige den solskinshistorie jeg ønsker og drømmer om! At vi er lige så heldige som jer, da det er det lægen mener passer til os, at jeg bare får en mild hormonbehandling... Vi ønsker også tvillinger først og så en efternøler om et par år, hihi   Fortalte jeres fertilitetslæge så præcis hvornår I skulle give den gas eller hvordan blev det håndteret? Kender ikke helt processen endnu, da vi først skal til at igang her i midt december

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2015

Viki4

et-ønske skriver:

Jeg har pcos - da jeg fik min første datter, fik jeg hormonbehandling (pergotime) - var igennem en periode, så var jeg gravid  

Tak for en dejlig historie, det er jo drømmescenariet, at det går så hurtigt og kun med hormonbehandling Håber virkelig at vi også er så heldige Det giver mig håb at høre, at det er lykkes før

Anmeld Citér

27. november 2015

Kærlighediminmave

JViki skriver:

Årh det er bare så uhåndgribeligt og hjerteskærende når man ikke bare kan få et svar! Jeg håber det bedste for jer, og med IVF er tallene væsentligt højere end IUI, så jeg krydser fingre for at det er jeres tur nu

Tak vi håber selvfølgelig at det lykkes denne gang, ivf er så hårdt. Vi må vente og se

Anmeld Citér

27. november 2015

Fru Frederiksen.

Jeg kender et par det er lykkedes for , hun havde ikke ÆL og fik hormoner , hun blev gravid efter 6 mdr. 

Anmeld Citér

27. november 2015

Viki4

nullermand15 skriver:

Tak vi håber selvfølgelig at det lykkes denne gang, ivf er så hårdt. Vi må vente og se

Ja, psyken og kroppen har det ikke godt i disse processer.. Jeg sender en masse positive tanker herfra, og så håber jeg det bedste for jer og krydser fingre

Anmeld Citér

27. november 2015

Viki4

Fru Frederiksen. skriver:

Jeg kender et par det er lykkedes for , hun havde ikke ÆL og fik hormoner , hun blev gravid efter 6 mdr. 

Dejligt at høre! Selvom 6 måneder lyder som evighed når man bare gerne vil være gravid nu-og-her, så er 6 måneder også bare det jeg virkelig håber for os, for det er jo faktisk i denne process, nærmeste fremtid, frem for at det for nogen tager flere år.. Håber så inderligt at vi er heldige

Anmeld Citér

27. november 2015

Fru Ebied

JViki skriver:

Åh, det er jo lige den solskinshistorie jeg ønsker og drømmer om! At vi er lige så heldige som jer, da det er det lægen mener passer til os, at jeg bare får en mild hormonbehandling... Vi ønsker også tvillinger først og så en efternøler om et par år, hihi   Fortalte jeres fertilitetslæge så præcis hvornår I skulle give den gas eller hvordan blev det håndteret? Kender ikke helt processen endnu, da vi først skal til at igang her i midt december

Vi " gjorde " det hver dag fra 9 til 18 cyklus dag.

Vi fik desværre ikke nogen tvillinger med hjem da de sad uden for livmodeten.

Til gengæld kom jeg hjem med en mindre æggeleder

Men gravid blev jeg og har 2 skønne piger nu. 

Anmeld Citér

1. december 2015

Viki4

Fru Ebied skriver:

Vi " gjorde " det hver dag fra 9 til 18 cyklus dag.

Vi fik desværre ikke nogen tvillinger med hjem da de sad uden for livmodeten.

Til gengæld kom jeg hjem med en mindre æggeleder

Men gravid blev jeg og har 2 skønne piger nu. 

Hehe, lyder ikke dårligt Jeg er spændt på hvad vores fertilitetslæge anbefaler os når vi kommer rigtigt igang ved næste cyklus

Årh det er jeg ked af at høre, men fantastisk at I stadig endte med to prinsesser

Anmeld Citér

1. december 2015

KissMeKissMeKissMe

JViki skriver:

Jeg vil også sige, at jeg ikke er "lettet" og tør tro rigtigt på det før jeg har været igennem første hormonbehandling, for at se, om min krop og æg overhovedet responderer på det.... Og ja, det er så mega træls at hvert forsøg ligesom kun kan gennemføres ved ny menstruation, så det må virkelig være frustrerende at din ikke bare kommer normalt   Jeg håber så meget at du snart har held med hormonerne så den forbandet ægløsning kan give jer det i ønsker Og ja, så håber jeg også at vi er heldige.. Men nu er jeg lidt nervøs for at vi så ryger ind i juleferie og at vores reelle første forsøg som skal være her i december (mens omkring den 13.) derfor ikke kan gennemføres, da min fertilitetslæge muligvis kan være på ferie eller lign., når scanningen inden ÆL skal være, så vi skal vente endnu en måned før vi kan komme igang med behandlingen Den trælse ventetid you know....

Og jeg kan sagtens sætte mig ind i at du har fået en depression.. det sidste år har jeg heller ikke været mig selv, slet ikke det sidste halve år, der har jeg bare gået i en tåge af frustrationer.. Og nu, i øjeblikket, så kan jeg slet ikke samle mig om min eksamen og orker ikke sociale arrangementer (nok fordi jeg ikke kan overskue uvidende familie og venner som jo selvfølgelig spørger "hvaa skal i ikke snart have børn?" osv.) da jeg er så træt af at foregive noget jeg ikke er.. Men jeg håber virkelig at psykologen kan hjælpe på dit humør og tanker, psyken spiller desværre en større rolle end man lige tror

Alt held og lykke herfra

Tusind tak for dine Jeg krydser også for jer. 

Jeg har lige fået ægløsningssprøjten i dag, så der kommer ægløsning i morgen. 

Hvis du skal have mens den 13., så har vi næsten test-dag samtidig. 

Jeg frygter også, at løbe ind i juleferien, da min næste scanning vil skulle ligge den 28. december, hvilket helt sikkert er i deres juleferie. Så håber vi kan finde et alternativ (eller at det lykkes i dette forsøg)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.