JViki skriver:
Åh er det rigtigt, hvad er næste skridt? Danner du nok æg (follikler) af dig osv.?
Han har heller ikke lovet noget, men han var meget ligefrem fra starten af ift vores situationen, så tænker at han kun tør sige det fordi han har erfaring med noget lignende, men altså, jeg hæfter mig ikke ved at forvente at det sker hurtigt overhovedet.. man har lært at passe lidt på sig selv ift alle de skuffelser det sidste år. Min vandscanning i dag var heldigvis perfekt med masser af æg osv., så jeg er da lidt fortrøstningsfuld da udgangspunktet indtil videre er fint kan man sige 
Jamen jeg skal bare lige så langsomt op i dosis. Men det kan tage lang tid. Min vandscanning var også perfekt og der er også fyldt med æg, da jeg også er meget ung 
Grunden til at det tager så lang tid er, at hver gang en dosis er for lav, så skal man vente på mens og så prøve igen.
Så jeg har haft en gang med 1xpergotime, så en gang med 2xpergotime, og nu en gang med 2xpergotime+sprøjter. Men forskellen på mig og dig er jo så, at jeg ikke får mens, så skal først vente på mens, derefter konstatere, at den ikke kommer og derefter sætte igang med provera. Så det gør, at hver cyklus bliver laaaaaang... Hvilket i alt har givet et halvt års behandling uden en eneste ægløsning. 
Tror jeg har fået en depression af alt det her. Så nu starter jeg hos psykolog og så håber jeg at komme ovenpå. Har ligget hjemme i sengen hele november, så det psykiske er helt sikkert det værste.
Heldigvis havde jeg forberedt mig og læst pensum for dette semester færdig, så har lidt tid at løbe på med at blive klar igen.
Det er derfor, at jeg siger, du skal passe på dig selv med at tro det sker mega hurtigt (hvilket det selvfølgelig sagtens kan
). Men jeg tænkte, at vi saaaagtens kunne nå det inden jul, da vi startede i behandling i maj. Netop fordi alt er fint og vi bare mangler nogle æg, men jeg blev klogere.
Men jeg krydser for dig (og mig for at jeg endelig måske har haft ægløsning denne gang).