Kommune lån!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Skal lige have dem over på com så laver jeg lige et indlæg, men er ikke pænt for er ikke sat

Det går nok.... ;O) Glæder mig til at se det... :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Det går nok.... ;O) Glæder mig til at se det... :O)

Sådan

Anmeld

20. september 2009

Isabeau

Dutte84 skriver:

Jeg har  fået afvide af så mange at man ikke kan skifte bank, når man har et lån ved kommunen...

Er det virkelig rigtigt?

Håber nogen ved noget om dette...

Hej!

Hvorfor skulle man ikke kunne det? Jeg har skiftet bank 2 gange på 2 år, og har et indskudslån gennem kommunen, som jeg betaler af på nu.
Den ene gang havde jeg også lån i den anden bank, som de så gerne ville overtage...

Diana, kejsersnit imorgen kl. 8.15

Anmeld

20. september 2009

Mira0911

Isabeau skriver:

Hej!

Hvorfor skulle man ikke kunne det? Jeg har skiftet bank 2 gange på 2 år, og har et indskudslån gennem kommunen, som jeg betaler af på nu.
Den ene gang havde jeg også lån i den anden bank, som de så gerne ville overtage...

Diana, kejsersnit imorgen kl. 8.15

Jeg aner det virkelig ikke... Kan ikke forstå der er så mange som går og siger man ikke kan skifte bank pga det...

Held og lykke med imorgen... Glæder mig til at høre nærmere...

Anmeld

20. september 2009

qp

Kommunen har intet med banker, at gøre og bankerne ved jo ikke hvor du har lån henne medmindre det er i andre banker - så jo det kan du godt´!

Anmeld

20. september 2009

Mira0911

qp skriver:

Kommunen har intet med banker, at gøre og bankerne ved jo ikke hvor du har lån henne medmindre det er i andre banker - så jo det kan du godt´!

Okey - Fatter slet ikke hvorfor folk går rundt og siger man ikke kan...

Anmeld

20. september 2009

qp

Dutte84 skriver:

Okey - Fatter slet ikke hvorfor folk går rundt og siger man ikke kan...

Det må være noget de har misforstået, for kommuner og banker har virkelig intet med hinanden at gøre. Hvis de eks havde det, hvorfor er det så vigtigt med et skriftligt afslag ?

Anmeld

20. september 2009

Mira0911

qp skriver:

Det må være noget de har misforstået, for kommuner og banker har virkelig intet med hinanden at gøre. Hvis de eks havde det, hvorfor er det så vigtigt med et skriftligt afslag ?

Ja det er jo lige det... Hænger jo ikke sammen... så kan jeg roligt skifte bank - Hvis de selvfølgelig vil have mig... ;O)

Anmeld

20. september 2009

qp

Dutte84 skriver:

Ja det er jo lige det... Hænger jo ikke sammen... så kan jeg roligt skifte bank - Hvis de selvfølgelig vil have mig... ;O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.