Kommune lån!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Mira0911

Jeg har  fået afvide af så mange at man ikke kan skifte bank, når man har et lån ved kommunen...

Er det virkelig rigtigt?

Håber nogen ved noget om dette...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Jeg har  fået afvide af så mange at man ikke kan skifte bank, når man har et lån ved kommunen...

Er det virkelig rigtigt?

Uha godt spørgsmål - håber der er nogen der ved det.. Har selv et tidligere indskudslån ved kommunen, og jeg går fakttisk med planer om at skifte bank i nærmeste fremtid...

Anmeld

20. september 2009

kiroo

det passer nok meget godt man ikke kan det, for lånet i kommunen bliver lavet i gennem ens egen bank..

Anmeld

20. september 2009

Mira0911

kiroo skriver:

det passer nok meget godt man ikke kan det, for lånet i kommunen bliver lavet i gennem ens egen bank..

Så er der noget her der ikke hænger ikke sammen... Vi gik til banken først og de sagde nej til at låne os til et indskud - Så vi måtte gå til kommunen... Så vores lån er ikke lavet igennem banken...

Anmeld

20. september 2009

Halbschön

Dutte84 skriver:

Så er der noget her der ikke hænger ikke sammen... Vi gik til banken først og de sagde nej til at låne os til et indskud - Så vi måtte gå til kommunen... Så vores lån er ikke lavet igennem banken...

Enig.. Det har ikke noget med banket at gøre.... For det var også fordi jeg fik nej fra banken at jeg gik til kommunen... Og da pengene gik til indskuddet, var de slet ikke forbi min bank....

Anmeld

20. september 2009

Mor.sander

Jeg har skiftet bank efter jeg for nogle år siden, fik et indskudslån hos kommunen... Så det tro jeg ikke.

Anmeld

20. september 2009

Sandra09

Dutte84 skriver:

Er det virkelig rigtigt?

Tror det kommer helt an på hvilket lån du har uden at være 100 % sikker Har selv 2 indskudslån et gammelt som er et kommune kautionslån som er lavet gennem banken, og har nu fået et nyt til min nye lejlighed som er et kommunelån som ikke har noget med banken og gøre ..

Anmeld

20. september 2009

Misjelle

Dutte84 skriver:

Dit lån er lavet gennem banken det er bare kommunen der kautionere for jer, det vil sige de skriver under på at banken får deres penge uanset om i/du betaler tilbage.

Anmeld

20. september 2009

Lone Jakobsen

Misjelle skriver:

Dit lån er lavet gennem banken det er bare kommunen der kautionere for jer, det vil sige de skriver under på at banken får deres penge uanset om i/du betaler tilbage.

ja det var også lige det jeg tænkte på.
det hedder et kommune garanteret indskudslån... så det må være lige netop derfor.

Anmeld

20. september 2009

Mie A

Det kommer an på om det et kommune garanteret lån eller om det er et kommunelån.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.