Kommune lån!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2009

Ni-ko-li-ne

for at få et lån gemmen kommunen skal du have et afslag fra din egen bank samt andre oplysninger og så er det af kommunens kasse du låner...

hvis du kan finde en bank der vil "have" dig så skulle der ikke være noget i vejen for at skifte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Dit lån er lavet gennem banken det er bare kommunen der kautionere for jer, det vil sige de skriver under på at banken får deres penge uanset om i/du betaler tilbage.

Anmeld

20. september 2009

Mira0911

Vi fik en nej fra banken - Og gik til kommunen... Og det lån vi har ved kommunen, har banken ikke noget med at gøre...

Vores bank dame sagde " Jeg vil ikke hjælpe jer, når i nu skal have børn"

Anmeld

20. september 2009

kiroo

banker er ikke særlig søde for tiden..
Jeg fik et lån gennem kommunen et indskudslån, men jeg måtte lige betale 250 til banken for at få afslaget fra dem af på skrift. dette fik jeg i maj i år, og på mine papir er de lånt i gennem min egen bank, men jeg har over hovedet ikke skrevet under på nogen bank papir kun kommune papir.. og der er ingen renter på hvis man over holder lånet..

Anmeld

20. september 2009

Mira0911

kiroo skriver:

banker er ikke særlig søde for tiden..
Jeg fik et lån gennem kommunen et indskudslån, men jeg måtte lige betale 250 til banken for at få afslaget fra dem af på skrift. dette fik jeg i maj i år, og på mine papir er de lånt i gennem min egen bank, men jeg har over hovedet ikke skrevet under på nogen bank papir kun kommune papir.. og der er ingen renter på hvis man over holder lånet..

Det her var før krisen kom.... Så fatter slet ikke noget.... Bank damen sagde til min kæreste,  at hun fattede ikke at kommunen ville låne os til indskud... Hun er virkelig en sær blondine...

Anmeld

20. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Jeg har  fået afvide af så mange at man ikke kan skifte bank, når man har et lån ved kommunen...

Er det virkelig rigtigt?

Håber nogen ved noget om dette...

Har jeg aldrig hørt om. Har haft 2 af dem igennem kommunen og det er igen kommunens bank de er og hvis jeg vil skifte bank så kan jeg skam godt det.

Anmeld

20. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Har jeg aldrig hørt om. Har haft 2 af dem igennem kommunen og det er igen kommunens bank de er og hvis jeg vil skifte bank så kan jeg skam godt det.

Jeg må kontakte kommunen og høre hvordan det egentlig ligger... :O) Hvordan gik det hos frisøren? Var det ikke idag?

Anmeld

20. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Jeg må kontakte kommunen og høre hvordan det egentlig ligger... :O) Hvordan gik det hos frisøren? Var det ikke idag?

Haha jov, er blevet kort håret hihi.

Og sidder af helved til, hun gav mig krøller så jeg skyndte mig hjem i bad så nu sidder det bare og sidder hehe

Anmeld

20. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Haha jov, er blevet kort håret hihi.

Og sidder af helved til, hun gav mig krøller så jeg skyndte mig hjem i bad så nu sidder det bare og sidder hehe

Et billede? Vil gerne se.... :O)

Anmeld

20. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Et billede? Vil gerne se.... :O)

Skal lige have dem over på com så laver jeg lige et indlæg, men er ikke pænt for er ikke sat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.