Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Misjelle skriver:Dit lån er lavet gennem banken det er bare kommunen der kautionere for jer, det vil sige de skriver under på at banken får deres penge uanset om i/du betaler tilbage.
kiroo skriver:banker er ikke særlig søde for tiden.. Jeg fik et lån gennem kommunen et indskudslån, men jeg måtte lige betale 250 til banken for at få afslaget fra dem af på skrift. dette fik jeg i maj i år, og på mine papir er de lånt i gennem min egen bank, men jeg har over hovedet ikke skrevet under på nogen bank papir kun kommune papir.. og der er ingen renter på hvis man over holder lånet..
Dutte84 skriver:Jeg har fået afvide af så mange at man ikke kan skifte bank, når man har et lån ved kommunen... Er det virkelig rigtigt? Håber nogen ved noget om dette...
suanne85 skriver:Har jeg aldrig hørt om. Har haft 2 af dem igennem kommunen og det er igen kommunens bank de er og hvis jeg vil skifte bank så kan jeg skam godt det.
Dutte84 skriver:Jeg må kontakte kommunen og høre hvordan det egentlig ligger... :O) Hvordan gik det hos frisøren? Var det ikke idag?
suanne85 skriver:Haha jov, er blevet kort håret hihi. Og sidder af helved til, hun gav mig krøller så jeg skyndte mig hjem i bad så nu sidder det bare og sidder hehe
Dutte84 skriver:Et billede? Vil gerne se.... :O)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128