Anonym skriver:
Jeg er rigtig ked af den situation vi er endt i, og vil prøve at se om vi kan få det til at fungere. På den ene side er der lang tid til april, på den anden side er det lige om lidt. Han mener at min personlighed har ændret sig, og at han ikke ved hvad han vil. Har egentlig tænkt at han har været panisk da det blev en realitet, og sådan er det jo en gang i mellem.
Den anden dag sagde han så at han blev så gal på mig (fordi jeg havde kvalme og ikke havde overskud til hovedrengøring og tøjvask) at han havde lyst til at slå mig 

jeg er med på at man skal kæmpe, men jeg har også brug for at sikre mig selv og sørge for at jeg ved hvad der skal ske, hvis det ikke lykkedes.
Til alle jer andre; jeg er godt klar over at I ikke kender historien da jeg selvsagt ikke har skrevet det hele, men heg synes godt nok der kommer nogle hårde kommentarer som egentlig ikke er særlig konstruktive!
I skal være forældre om lidt, og det er en kæmpe omvæltning, det kombineret med hormoner, er en god forklaring i begge opfører jer anderledes på flere punkter. I reagerer nok også forskelligt på det hele, og hører ofte gravide få et tidspunkt i graviditeten hvor man panikker, og ikke udsnsynligt det også sker for faren.
Måske noget hjælp til at tackle tingene kunne hjælpe jer, også til at få større accept og forståelse af hinanden
jeg harselv 4 børn som alle er under 5, og det har krævet utrolig meget. Nu ved jeg ikke præcis hvor langt du er men regner jeg rigtigt har i næsten lige været til nakkefoldsscanningen. Efter nakkefoldsscanningen bliver det hele ofte mere virkeligt, og måske det også kan forklare nogle ting. Men fat mod, så bliver kvalmen og symptomerne bedre og mange har ret bedst i 2 trimester.
I har valgt at få et barn sammen af en grund, og hos mig hjalp det at have fokus og minde mig selv om, hvorfor netop min mand skulle være far til vores fælles barn/børn, rigtig meget
har du brug for noget er du også velkommen til at skrive i PB
Jeg håber så meget i kan få det løst, så i også kan nyde de fantastiske ting, måske nogle ting sammen kunne styrke og hjælpe jer, alt fra biograftur/baby planlægning/en fælles scanning/gå ture osv