Hvor stor er jeres bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi boede i 3vær på 75kvm, 2 børn og 2 voksne det gik ok, men jeg er glad for det ikke var permanent, nu har vi hus på 157kvm. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2015

Leneur

Silje og jeg har 81 kvm lejlighed at boltre os på. Hun har et kæmpe værelse og jeg det lille ,dog med plads til både seng, skab og kommode. Det eneste tidspunkt vi har for lidt plads er ved vores fødselsdage men til daglig har vi det lige tilpas... 

Anmeld Citér

4. november 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Vi er på jagt efter en ny leje bolig. Vi har snakket om at begynde pb næste år og derfor vil vi gerne have en leje bolig med plads til det også. 

Jeg vil gerne hører jer som bor til leje hvor meget plads i har til jer og jeres børn også vil jeg gerne hører hvor lidt plads det er muligt at bo på.

Vi bor i en 3 værelses på 70 kvm. 2 voksne og 2 børn. Den mindste deler værelse med os , hun er 2 år. 

Vi leder efter en 4 værelses men synes det er svært at finde en vi har råd til.

Anmeld Citér

4. november 2015

lillelille

Vi er 3, snart 4, i 73 kvm lejlighed.

Anmeld Citér

4. november 2015

Mettefpigen

Vi bor mig og min søn på 75 kvm  ☺

Anmeld Citér

4. november 2015

An&Jo

Loa skriver:

Årh nej Synes nok jeg huskede noget i den stil.

Øv det er jeg da ked af at læse

Håber alt er ok

Sender dig lige en privat besked

Anmeld Citér

4. november 2015

Spirrevip

Vi bor på 61km2, en 3-værelses.. med skråvægge  men det passer super fint til os, og også når vi begynder pb  så vi håber på at være 3 til slutningen af næste år 

Anmeld Citér

4. november 2015

JH12

Anonym skriver:

Vi er på jagt efter en ny leje bolig. Vi har snakket om at begynde pb næste år og derfor vil vi gerne have en leje bolig med plads til det også. 

Jeg vil gerne hører jer som bor til leje hvor meget plads i har til jer og jeres børn også vil jeg gerne hører hvor lidt plads det er muligt at bo på.

Vi boede på 54 kvm da vores datter kom til verden.. 

Nu har vi købt hus, 95 kvm og vi er 2 voksende og 2 børn (0 og 3 år) de har hvert deres værelse .. Og resten af huset er indrettet perfekt . 

Anmeld Citér

4. november 2015

Anonym trådstarter

Det lidt sjovt hører hvor forskellig det er 

Jeg tænker at det har noget med indretning at gør om boligen føles stor eller lille

Anmeld Citér

4. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

da jeg fik min søn boede vi i en treværelses lejlighed på 77 m²

da vi flyttede fra hinanden endte jeg i en toværelses på 51 m² og den havde været god, hvis ikke det var fordi jeg skulle dele badeværelset med naboen...

nu bor vi i en 4 værelses lejlighed på 120 m²... Vi er mig, min kæreste, hans mor og vores datter, og så min søn hveranden weekend...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.