Hvor stor er jeres bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. november 2015

Anonym trådstarter

Vi er på jagt efter en ny leje bolig. Vi har snakket om at begynde pb næste år og derfor vil vi gerne have en leje bolig med plads til det også. 

Jeg vil gerne hører jer som bor til leje hvor meget plads i har til jer og jeres børn også vil jeg gerne hører hvor lidt plads det er muligt at bo på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Vi er på jagt efter en ny leje bolig. Vi har snakket om at begynde pb næste år og derfor vil vi gerne have en leje bolig med plads til det også. 

Jeg vil gerne hører jer som bor til leje hvor meget plads i har til jer og jeres børn også vil jeg gerne hører hvor lidt plads det er muligt at bo på.

Vi flytter i et 1 plans rækkehus på 121 kvm .. og vi er 2 voksne og 2 drenge på 6 og 3 år .. :) Vi boede for 2 år siden på 82 kvm alle 4 :)

Anmeld Citér

4. november 2015

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Da vi fik vores første barn boede vi til leje på 60 m2 - det var super fint. 

Da vi fik barn nr 2 boede vi på 115m2

da vi fik barn nr 3 boede vi på 104 m2

og nu bor vi til leje i et hus på 170m2

Anmeld Citér

4. november 2015

Anonymor

Anonym skriver:

Vi bor 2 voksne og 3 børn på 2,4,6 i et rækkehus på 120 kvm. Det har en perfekt størrelse. Børnene har et værelse hver, vi har soveværelse, badeværelse, stort køkken og spisestue og stue hvor vi både har stue og kontor. Mindre kunne nok gøre det, men jeg bryder mig ikke om at føle jeg bor trangt

Anmeld Citér

4. november 2015

An&Jo

Her bor vi min søn og mig på 85kvm.. Vi har et værelse hver, stort køkken alrum og en stor stue

Anmeld Citér

4. november 2015

Christabelle

Min datter og jeg bor i rækkehus på 95 kvm. 

Anmeld Citér

4. november 2015

Bshizzle

Vi bor i lejet hus på omkring 500 kvm.. 

Men bruger kun de 200 kvm, da vi skal ha lejet 1 salen ud.  

Vi har boet på 85 kvm med 1 barn engang. 

Det er svært at sige hvor mange kvm man har brug for, for i princippet kommer det an på hvordan man indretter sig.   

Anmeld Citér

4. november 2015

Sprit25

Lige nu bor vi på 70,5 m2. To voksne og 1 barn. Ret trangt. Men om mindre end 1 mdr hedder det 86!!!

Anmeld Citér

4. november 2015

Krydserfingre

Vi bor i hus på 175 kvm med to store børne værelser  

Anmeld Citér

4. november 2015

Tip!

Nu rækkehus på 93 kvm.. Om en måned flytter jeg ned til min kæreste i et hus på 284 kvm...  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.