Hvor stor er jeres bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2015

Loa

An&Jo skriver:

Her bor vi min søn og mig på 85kvm.. Vi har et værelse hver, stort køkken alrum og en stor stue

Undskyld hvis jeg blander mig Men havde du ikke kæreste og bonus barn, eller husker jeg piv forkert

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2015

An&Jo

Loa skriver:

Undskyld hvis jeg blander mig Men havde du ikke kæreste og bonus barn, eller husker jeg piv forkert

Du husker skam ikke forkert.. Jeg var både gift og i reagensglas behandling for at få et fællesbarn..

Jeg blev skilt i august, og flyttede ud på vores 1 års bryllupsdag..

Anmeld Citér

4. november 2015

Bebsen

100 kvm lejet rækkehus, et barn og en voksen, (og en hund og 3 katte.) Vi har et værelse hver og et ekstra som bliver brugt som krea rum.

Vi har også før boet på 50 kvm og på 140, og det passer rigtigt fint med kvm nu og at vi har det ekstra værelse - huset har nogle skæve vinkler der gør at det er lidt upraktisk og der er en stor gang der er helt unødvendig - vi bruger altid bryggers døren - i carporten, så der er vel 10 kvm spildplads på den gang. Var det mit hus rykkede jeg væggen ned og fik større køkken/stue... 

Håber jeg en dag får overskud nok i økonomien til at kunne købe det... 

Anmeld Citér

4. november 2015

sne190810

Vi bor 3, halvdelen af tiden 5, mennesker i en 117 km2 lejlighed. 

Til februar bliver vi 6. 

Har før boet alle 5 i en 70 km2 lejlighed, det var lidt trangt men det var faktisk meget hyggeligt. 

Lige da jeg fik min datter for 5 år siden, boede vi på knap 25 km2! Men der var det også kun hende og jeg.

Det kommer meget an på hvad man gør det til, og indretter sig :-) 

Anmeld Citér

4. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg bor på 91 kvm med min datter på 1,5 år. 

Kunne sagtens bo på mindre, men jeg nyder at havegod plads og et ekstra værelse hvor eventuelle gæster kan sove. 

Anmeld Citér

4. november 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Da vi fik vores søn i 2011 boede vi i en 2 værelses lejlighed på 64 m2, det fungerede rigtig godt, han sov i vores seng, men havde også sin egen tremmeseng, men han ville helst sove hos os. Han havde sit legetøj i en kurv i stuen og der var fint plads til pusleplads med skuffer, så han kunne have sit tøj.

Da han blev 2 år flyttede vi så i rækkehus, det er et lille rækkehus på 84 m2, vi har et soveværelse, en stue, kontor og så har knægten sit eget værelse, han fik det største rum, da det er ham der leger og hygger sig mest med god plads.

Han begyndte først at bruge sit eget værelse ved en 3 års alderen, nu er han virkelig glad for sit værelse men han foretrækker stadig at være sammen med os der hvor vi er. Han er 4½ år nu.

Jeg tror at nogle familier har et større behov for meget plads, man skal gøre det man har lyst til og kan se sig selv i den situation.

Vi havde ikke mega meget brug for at have villa, volvo og vuf inden vi fik vores søn, det har fungeret fantastisk og ville aldrig gøre det om.

Anmeld Citér

4. november 2015

Loa

An&Jo skriver:

Du husker skam ikke forkert.. Jeg var både gift og i reagensglas behandling for at få et fællesbarn..

Jeg blev skilt i august, og flyttede ud på vores 1 års bryllupsdag..

Årh nej Synes nok jeg huskede noget i den stil.

Øv det er jeg da ked af at læse

Håber alt er ok

Anmeld Citér

4. november 2015

MorDk

Vi bor i lejlighed 4 værelser / 85 kvm. 

Anmeld Citér

4. november 2015

Anna2706

Da vi fik vores søn, boede vi en 1. sals lejlighed på 75 km2. Nu bor vi i et lejet hus på 152 km2, stadig med ét barn ☺ Der er rigeligt med plads til os 3 og til endnu et barn engang  

Anmeld Citér

4. november 2015

JLS1993

142 kvadratmeter. To voksne og en baby på vej. 

Vi har mange rum vi end ikke ved hvad vi skal bruge til endnu  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.