alenemor42 skriver:
Noget du kender til? Bitter?
Nu betaler mødre også børnebidrag og de har sørme også forsørger pligt 
Hvis man syntes at fordi man skal betale 1300 kr. Om måneden for et barn er et problem burde man måske ikke have fået børn.
Nej, jeg kender ikke til at kræve unødvendige penge af mit barns far, bare fordi jeg kan. Jeg bruge skam heller ikke SF som en slags bibel, men handler efter hvad der er bedst for mig, mit barn og hendes kære far.
Tjaaa, til din sidste passage kan jeg da kun svare tilbage; at hvis man åbenbart som mor ikke kan få det til at løbe rundt UDEN sølle 1300 kr fra far, udover alle de andre ydelser man modtager (som far sjovt nok aldrig får del af), så burde man da lige så meget revurdere situationen og dét at have fået et barn.
Og ja, jeg er faktisk lidt bitter - jeg er bitter og flov over den strøm af kvinder/mødre, som der desværre findes en del af, som kastrerer mænd ift deres faderrolle, kun mener at forsørgelse kan tælles på hvor mange penge far gider betale til barnet (moderen...) og lige så snart det ikke lige går efter deres pibe, så hedder det en tur i statsamtet etc.
For hvad mor mener ogsiger, er ret ............
Anmeld
Citér