Hvor tit ser jeres børn farmor og farfar ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
PT skriver:

Ja selvfølgelig

Men den gang jeg boede i Danmark - 5 km fra mine forældre, så jeg dem også max en gang om måneden. Jeg kunne slet ikke forestille mig at se dem hver uge. Det afhænger naturligvis også af ens forhold til sin familie

Mine egne forældre bor lige så tæt på som mine svigerforældre - men dem ser vi oftest med 14dages mellemrum, hvor vi oftest ser svigerne hver uge   så ja, det handler da absolut om hvordan forholdet er til dem  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi spiser sammen med min mor 1 gang om ugen, sammen med min søster og svoger. Vi bor 10 min fra hinanden.

Svigerfar og hans kone ser vi ca hver 3-4 uge. Vi bor højest 5 min fra hinanden.

Svigermor og hendes mand ser vi også ca hver 3-4 uge. De bor på Fyn, vi bor i Midtjylland, så ca 1 1/2-2 timers kørsel. Men så er det næsten altid med 1-2 overnatninger, når vi ses.

Vi elsker at ses med vores familier, og vægter det meget højt. Vh stine

Anmeld Citér

2. november 2015

Steffecph

Mine forældre ser vi hver dag.. Farmor og farfar minimum 1 gang ugentligt. Denne uge hele 4 gange. 

Anmeld Citér

3. november 2015

Mettefpigen

PT skriver:

Ja selvfølgelig

Men den gang jeg boede i Danmark - 5 km fra mine forældre, så jeg dem også max en gang om måneden. Jeg kunne slet ikke forestille mig at se dem hver uge. Det afhænger naturligvis også af ens forhold til sin familie

Selvfølgelig gør det det ☺

Jeg har også et meget tæt forhold til min mor plus at jeg hjælper hende med nogle ting da hu  er handikappet ☺

Min søn har også fået et rigtig tæt forhold til hende, så han vil også selv gerne besøge hende meget (hver dag hvis det stod til ham) ��

Anmeld Citér

3. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Mine børn ser ikke mormor og morfar så tit da de bor på bornholm. Men de egner sig heller ikke til pasning af børn, så vi ser dem når vi besøger dem sammen 

Farmor og farfar ser de tit. Vi spiser der ofte og det er dem der passer nør vi har behov eller når de bare spørge De lever efter holdningen at børnebørn er livets dessert 

men det lyder til at dine svigerforældre har et alkoholproblem og ganske enkelt ikke egner sig til at passe børn og det må I acceptere - selvom det er trist. 

Anmeld Citér

3. november 2015

Tiggi

Vores datter ser sin morfar måske 1-2 gange om måneden, og enten bare 30 minutter hvor han lige kommer forbi. Ellers hvor han enten er på besøg og overnatter, eller vi besøger ham ned overnatning (han bor 1,5 times kørsel væk) 

Lea ser sin farmor og farfar ca. 1 gang om måneden, og se vil meget gerne se hende mere. Men de bor på Fyn og vi i København så ret lagt at køre (+bro) for et par timer.  

Ville elske at bo tæt på mine svigerforældre så de f.eks. havde en fast ugedage hvor de hentede Lea i dagplejen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.