Herhjemme har mine børn på 4,5 mdr og 2,5 år ingen kontakt med mormor og morfar. Det er mig der har fravalgt kontakten af en mass årsager. Det er nu næsten etårig siden vi sidst så dem
farmor og farfar ved godt vi ingen kontakt har med mine forældre, ( de bor 20 min væk ) og alligevel ser mine børn ikke dem ? De invitere os aldrig, eller kommer forbi når de er i nærheden. Det er altid os der skal kontakte dem, giver i kaffe, giver i aftensmad ? Vi bor i en lille lejlighed så vi kan ikk ha dem til spinning, men når vi invitere takker de altid nej.
Når vi aå endelig er der, ser de bare sport i tv ???? Mine børn aner simpelthen ikk hvem de er, andet end det er nogle vi besøger nogle gange ? De snakker aldrig til vores børn eller prø er og lære dem og kende.. jeg orker bare ikk os presse på mere, for de er tydeligvis ikke interesseret.
Sidate år var vi til stort fødselsdag og der sagde min svigermor at hun var så ked at hun aldrig ku hente den store i dagpleje pga hende arbejde. Jeg blev så Gal, for vi har spurgt tit om de vil ha den store på besøg, men nej det vil se ikk ??????? mine svigerforældre er 50 og 55 år, så de er jo ikk for gamle til og ha besøg ! Er bare så ked af mine børn aldrig får samme forhold til bedste forældre som jeg havde md overnatning oh lange køre ture
dengang lillebror kom til verden fik vi dp til og passe storebror , da svigerforældre hverdag fra kl 16 drikker sig i hegnet, så det er også en grund til de aldrig kommer til og overnatter hos dem
Anmeld
Citér