Hvor tit ser jeres børn farmor og farfar ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
25 svar
1 synes godt om
2. november 2015

Anonym trådstarter

Herhjemme har mine børn på 4,5 mdr og 2,5 år ingen kontakt med mormor og morfar. Det er mig der har fravalgt kontakten af en mass årsager. Det er nu næsten etårig siden vi sidst så dem

farmor og farfar ved godt vi ingen kontakt har med mine forældre, ( de bor 20 min væk ) og alligevel ser mine børn ikke dem ? De invitere os aldrig, eller kommer forbi når de er i nærheden. Det er altid os der skal kontakte dem, giver i kaffe, giver i aftensmad ? Vi bor i en lille lejlighed så vi kan ikk ha dem til spinning, men når vi invitere takker de altid nej. 

Når vi aå endelig er der, ser de bare sport i tv ???? Mine børn aner simpelthen ikk hvem de er, andet end det er nogle vi besøger nogle gange ?  De snakker aldrig til vores børn eller prø er og lære dem og kende.. �� jeg orker bare ikk os presse på mere, for de er tydeligvis ikke interesseret. 

Sidate år var vi til stort fødselsdag og der sagde min svigermor at hun var så ked at hun aldrig ku hente den store i dagpleje pga hende arbejde. Jeg blev så Gal, for vi har spurgt tit om de vil ha den store på besøg, men nej det vil se ikk ??????? ������ mine svigerforældre er 50 og 55 år, så de er jo ikk for gamle til og ha besøg ! Er bare så ked af mine børn aldrig får samme forhold til bedste forældre som jeg havde md overnatning oh lange køre ture �� 

dengang lillebror kom til verden fik vi dp til og passe storebror , da svigerforældre hverdag fra kl 16 drikker sig i hegnet, så det er også en grund til de aldrig kommer til og overnatter hos dem �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

Krydserfingre

Mine forældre ser vi hver dag - vi er naboer  

Anmeld Citér

2. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter ser farmor og farfar ca lige så meget som sin far. Altså ca hver 3. weekend, da fars samvær foregår hjemme hos dem.

Hun ser mormor minimum 1 gang om ugen. Det er også ofte mormor der passer når jeg har brug for det udover fars weekender.

Anmeld Citér

2. november 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Vores ser farmor og farfar om ik hver uge så hveranden. Vi bor i samme by. De er de bedste svigerforældre og bedsteforældre man kunne ønske sig 

Anmeld Citér

2. november 2015

Mor1986

Her er det meget forskelligt. Vi ser mormor og morfar oftere end bedstemor og bedstefar. Og det er også primært min mor der passer hvis der er noget. Vires datter er 3 og på lørdag er der anden gang hun passes ved min mands forældre med overnatning. 

Der kan sagtens gå en måned eller mere i mellem vi ser begge hold. Og farfar ser vi maks 5 gange om året 

Anmeld Citér

2. november 2015

2721

3-4 gange om året vil jeg skyde på

Anmeld Citér

2. november 2015

Malene76

Vi ser farfar og farmor ofte. Nogle gange 1-2 gange i ugen nogle gange kan der gå 14 dage. De er en stor del af vores liv. De prioritere os højt både til samvær men også hvis vi har brug for hjælp. De passer ofte vores søn.  

Mormor er det det samme med. Hun deltager også meget i vores liv og passer Felix når vi har brug for det. 

Morfar og Bedstemor ser vi lidt sjældnere. De har travlt med deres og har 4 børn i alt sammen + diverse fritidsinteresser så de er ret optagede. Vi har et fint forhold til dem og de har passer vores søn nogle få gange. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

2. november 2015

StephanieNajim

Vores datter ser sin farfar hver dag, da han afleverer sin datter (min mands søster) i børnehave, hvor vores datter også går ☺ Derudover besøger vi farmor og farfar 1-2 gange om ugen, da vores datter og min mands søster elsker at lege sammen, og vi hygger os selvfølgelig også sammen med dem ☺ 

Anmeld Citér

2. november 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Herhjemme har mine børn på 4,5 mdr og 2,5 år ingen kontakt med mormor og morfar. Det er mig der har fravalgt kontakten af en mass årsager. Det er nu næsten etårig siden vi sidst så dem

farmor og farfar ved godt vi ingen kontakt har med mine forældre, ( de bor 20 min væk ) og alligevel ser mine børn ikke dem ? De invitere os aldrig, eller kommer forbi når de er i nærheden. Det er altid os der skal kontakte dem, giver i kaffe, giver i aftensmad ? Vi bor i en lille lejlighed så vi kan ikk ha dem til spinning, men når vi invitere takker de altid nej. 

Når vi aå endelig er der, ser de bare sport i tv ???? Mine børn aner simpelthen ikk hvem de er, andet end det er nogle vi besøger nogle gange ?  De snakker aldrig til vores børn eller prø er og lære dem og kende.. �� jeg orker bare ikk os presse på mere, for de er tydeligvis ikke interesseret. 

Sidate år var vi til stort fødselsdag og der sagde min svigermor at hun var så ked at hun aldrig ku hente den store i dagpleje pga hende arbejde. Jeg blev så Gal, for vi har spurgt tit om de vil ha den store på besøg, men nej det vil se ikk ??????? ������ mine svigerforældre er 50 og 55 år, så de er jo ikk for gamle til og ha besøg ! Er bare så ked af mine børn aldrig får samme forhold til bedste forældre som jeg havde md overnatning oh lange køre ture �� 

dengang lillebror kom til verden fik vi dp til og passe storebror , da svigerforældre hverdag fra kl 16 drikker sig i hegnet, så det er også en grund til de aldrig kommer til og overnatter hos dem �� 

Vores børn ser farmor og farfar 1-2 gange om ugen 

Anmeld Citér

2. november 2015

JH12

Her er forholdet til farmor og farfar meget tæt.. Vi ses gerne 1-4 gange om ugen (nogen gange oftere). Vi bor ikke mere end 15 min. Fra hinanden på gå ben. 

Det er dem som hjælper til med alt hvad der har med børnene at gøre.. Fx pasning, hvis de skal hentes, hvis den store mangler underholdning, overnatning mm. 

Mormor og morfar er også en kæmpe del af vores liv, men det er mere udflugter, sjov og spisning hvor vi også er der.. De har en hund som slet ikke bryder sig  om børn; så det er ikke dem der skal passe børnene. Z

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.