Hvor tit ser jeres børn farmor og farfar ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Herhjemme har mine børn på 4,5 mdr og 2,5 år ingen kontakt med mormor og morfar. Det er mig der har fravalgt kontakten af en mass årsager. Det er nu næsten etårig siden vi sidst så dem

farmor og farfar ved godt vi ingen kontakt har med mine forældre, ( de bor 20 min væk ) og alligevel ser mine børn ikke dem ? De invitere os aldrig, eller kommer forbi når de er i nærheden. Det er altid os der skal kontakte dem, giver i kaffe, giver i aftensmad ? Vi bor i en lille lejlighed så vi kan ikk ha dem til spinning, men når vi invitere takker de altid nej. 

Når vi aå endelig er der, ser de bare sport i tv ???? Mine børn aner simpelthen ikk hvem de er, andet end det er nogle vi besøger nogle gange ?  De snakker aldrig til vores børn eller prø er og lære dem og kende.. �� jeg orker bare ikk os presse på mere, for de er tydeligvis ikke interesseret. 

Sidate år var vi til stort fødselsdag og der sagde min svigermor at hun var så ked at hun aldrig ku hente den store i dagpleje pga hende arbejde. Jeg blev så Gal, for vi har spurgt tit om de vil ha den store på besøg, men nej det vil se ikk ??????? ������ mine svigerforældre er 50 og 55 år, så de er jo ikk for gamle til og ha besøg ! Er bare så ked af mine børn aldrig får samme forhold til bedste forældre som jeg havde md overnatning oh lange køre ture �� 

dengang lillebror kom til verden fik vi dp til og passe storebror , da svigerforældre hverdag fra kl 16 drikker sig i hegnet, så det er også en grund til de aldrig kommer til og overnatter hos dem �� 

Hun ser knap nok sin farmor, min kæreste og hende har været uvenner og ja, efter de nogenlunde på talefod kommer hun alligevel ikke? Hun måtte endda komme da de var uvenner også for min kæreste da han godt forstod at der var vigtig de kendte hinanden, der nægtede hun... Men hun har meget mere travlt med min kærestes fætter og kusiner hun passer dem næsten vær uge... Men jeg har også fået det svært med hende, men det er en anden snak

derimod ser hun sin mormor og sted morfar(hvis man kan sige det) ca 1 gang i måneden, men min kæreste og mor kan kun sammen engang imellem derfor ikke oftere særlig tit jo i sidste måned og lidt måneden før men der stod vi også overfor en flytning og der hjælper de ALTID

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Herhjemme har mine børn på 4,5 mdr og 2,5 år ingen kontakt med mormor og morfar. Det er mig der har fravalgt kontakten af en mass årsager. Det er nu næsten etårig siden vi sidst så dem

farmor og farfar ved godt vi ingen kontakt har med mine forældre, ( de bor 20 min væk ) og alligevel ser mine børn ikke dem ? De invitere os aldrig, eller kommer forbi når de er i nærheden. Det er altid os der skal kontakte dem, giver i kaffe, giver i aftensmad ? Vi bor i en lille lejlighed så vi kan ikk ha dem til spinning, men når vi invitere takker de altid nej. 

Når vi aå endelig er der, ser de bare sport i tv ???? Mine børn aner simpelthen ikk hvem de er, andet end det er nogle vi besøger nogle gange ?  De snakker aldrig til vores børn eller prø er og lære dem og kende.. �� jeg orker bare ikk os presse på mere, for de er tydeligvis ikke interesseret. 

Sidate år var vi til stort fødselsdag og der sagde min svigermor at hun var så ked at hun aldrig ku hente den store i dagpleje pga hende arbejde. Jeg blev så Gal, for vi har spurgt tit om de vil ha den store på besøg, men nej det vil se ikk ??????? ������ mine svigerforældre er 50 og 55 år, så de er jo ikk for gamle til og ha besøg ! Er bare så ked af mine børn aldrig får samme forhold til bedste forældre som jeg havde md overnatning oh lange køre ture �� 

dengang lillebror kom til verden fik vi dp til og passe storebror , da svigerforældre hverdag fra kl 16 drikker sig i hegnet, så det er også en grund til de aldrig kommer til og overnatter hos dem �� 

jeg er ikke sikker på hvor ofte min søn ser sin farmor og farfar, da han bor hos sin far...

min datter ser sin farmor hver eneste dag fordi vi bor sammen, og hendes farfar ser hun to gange om året fordi han bor på Sjælland og vi på Bornholm...

mine forældre ser de måske 1 gang om måneden... min mor har meget svært ved at gå på trapper, så de kan ikke rigtig komme op til os på 1. sal, og det er desværre svært at få deres og vores hverdage til at hænge sammen så vi kan komme hjem til dem... 

Anmeld Citér

2. november 2015

MoarMoar

Her ser vi mormor og morfar ca 2 gange om ugen. 

Farmor og farfar ser vi 1 gang om ugen. 

Både sæt bedsteforældre henter også tit børnene i børnehaven. 

Anmeld Citér

2. november 2015

Mettefpigen

Her ser vi min mor næsten hver dag, hans farmor og farfar er nok hver 3-4 måned ☺

Anmeld Citér

2. november 2015

Happiness

De ser farmor ca 1-2 gange om måneden. Farfar måske hver 2. måned. 

Mormor og morfar ca 2 gange om måneden. 

Anmeld Citér

2. november 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Mange af jer ser godt nok jeres forældre/svigerforældre ofte 

Mine børn ser deres mormor og morfar 2-3 gange om året.

Min datter har set sin farmor og farfar een gang, da hun var 6 mdr og min søn har endnu ikke set sin farmor og farfar.

Vi bor alle i forskellige lande og jeg er skilt, så tager ikke med på familieferier, og børnene er for små til at tage afsted uden mig i 14 dage -3 uger. 

Anmeld Citér

2. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

oftest hver uge. Og der går aldrig mere end 14dage vi bor kun 8km fra hinanden  

Anmeld Citér

2. november 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
PT skriver:

Mange af jer ser godt nok jeres forældre/svigerforældre ofte 

Mine børn ser deres mormor og morfar 2-3 gange om året.

Min datter har set sin farmor og farfar een gang, da hun var 6 mdr og min søn har endnu ikke set sin farmor og farfar.

Vi bor alle i forskellige lande og jeg er skilt, så tager ikke med på familieferier, og børnene er for små til at tage afsted uden mig i 14 dage -3 uger. 

Hvis vi alle boede i andre lande end vores forældre/svigerforældre, ville det nok også se anderledes ud det er klart  

Anmeld Citér

2. november 2015

God-mor

Anonym skriver:

Farmor og farfar ser vi ca. 1 gang hver 14. dag og mormor og bedstefar 1 gang om ugen. Morfar er ca hver 3. Uge 

Anmeld Citér

2. november 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mor11 skriver:

Hvis vi alle boede i andre lande end vores forældre/svigerforældre, ville det nok også se anderledes ud det er klart  

Ja selvfølgelig

Men den gang jeg boede i Danmark - 5 km fra mine forældre, så jeg dem også max en gang om måneden. Jeg kunne slet ikke forestille mig at se dem hver uge. Det afhænger naturligvis også af ens forhold til sin familie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.