Andre der starter IVF kort protokol nu? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2015

MediaAnarchy

Sophie90 skriver:

Ja jeg kom desværre til at sidde og græde lidt i klassen inden underviseren kom, men heldigvis er det en videre gående uddannelse, så folk er voksne og meget forstående..

Ja præcis, og skal være med i et forsøg, om vægttab øger chancerne, på idræt og ernærings klinik i Kbh.. 
Så det bliver ret spændende, og jeg håber at det forbedre vores chancer til næste forsøg

Super at du fik reageret blandt folk, der kunne trøste dig.

Og fedt at du kan se fremad - det lyder som et spændende projekt.

vi er også med i et forsøg, hvor de prøver at se på gen-sammensætning i æggene og lægge den op baseret på det i stedet for hvor "fine" æggene er. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2015

Sophie90

MediaAnarchy skriver:

Super at du fik reageret blandt folk, der kunne trøste dig.

Og fedt at du kan se fremad - det lyder som et spændende projekt.

vi er også med i et forsøg, hvor de prøver at se på gen-sammensætning i æggene og lægge den op baseret på det i stedet for hvor "fine" æggene er. 

Ja de var rigtig søde  
Jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå.. 
Hold da op, ja man bliver helt forundret over hvad de kan noglegange, når man er i denne proces.. 
Hvor lang tid tager det så inden de sætter dem op igen fra ÆU? 

Anmeld Citér

21. november 2015

MediaAnarchy

Sophie90 skriver:

Ja de var rigtig søde  
Jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå.. 
Hold da op, ja man bliver helt forundret over hvad de kan noglegange, når man er i denne proces.. 
Hvor lang tid tager det så inden de sætter dem op igen fra ÆU? 

Jeg fik taget æg ud fredag, og hvis der er nogle af dem, der har udviklet sig som de skal, har jeg ægoplægning på onsdag. Jeg forstod ikke helt, hvad det er de skulle gøre - men de forsikrede mig, at det ikke forringede vores chancer - og man vil jo gerne hjælpe til forskningen, hvis det kan hjælpe fremtidige par.

hvornår skal I igang igen så?

Anmeld Citér

21. november 2015

esioul

MediaAnarchy skriver:

Jeg fik taget æg ud fredag, og hvis der er nogle af dem, der har udviklet sig som de skal, har jeg ægoplægning på onsdag. Jeg forstod ikke helt, hvad det er de skulle gøre - men de forsikrede mig, at det ikke forringede vores chancer - og man vil jo gerne hjælpe til forskningen, hvis det kan hjælpe fremtidige par.

det er kun en fordel de dyrker dem i så mange dage, så er kun de stærkeste tilbage. 

Hvis man har få æg nøjes de med at dyrke dem et par dage, fordi der er risiko for mange går til undervejs. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Sophie90

MediaAnarchy skriver:

Uh spændende! 
Ja, det er jo det. Jeg er også skrevet op til at blive ægdonor efter vi får vores 1. barn, fordi jeg er så evigt taknemmelig for at jeg har mine egne æg, og ved hvor (endnu mere) lang en proces det er for dem der ikke kan bruge deres egne. 
Så jeg synes det er super godt i gør det, vi skal hjælpe hinanden! 

Jamen det kommer lidt an på hvornår opstart er på det forsøg med vægttabet, fordi det varer jo 12 uger, men ved ikke om det skal være sideløbende med behandligen, eller efter. Det får jeg svar på i næste uge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.