Andre der starter IVF kort protokol nu? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2015

MediaAnarchy

Sophie90 skriver:

De har lige ringet, det ene duer ikke og det andet vil de dyrke videre på til på onsdag fordi det ikke var spaltet korrekt, er helt forvirret og ked af det, fordi aner ikke hvordan chancerne er for at det rent faktisk gør det 

Det er også helt ude af dine hænder, så jeg kan godt forstå, du er ked af det og forvirret. Det må du også gerne være. Men de ville ikke dyrke videre på det, hvis det ikke gav mening at gøre, så der er stadig håb for denne gang. Ellers bliver du nok sat op næste gang ligesom jeg gjorde, så der er større chance for flere æg. Jeg krydser fortsat fingre for jer!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2015

esioul

Sophie90 skriver:

De har lige ringet, det ene duer ikke og det andet vil de dyrke videre på til på onsdag fordi det ikke var spaltet korrekt, er helt forvirret og ked af det, fordi aner ikke hvordan chancerne er for at det rent faktisk gør det 

Øv altså. Det er bare den værste ventetid når man skal høre om "der er noget der duer".  

Anmeld Citér

16. november 2015

Sophie90

MediaAnarchy skriver:

Det er også helt ude af dine hænder, så jeg kan godt forstå, du er ked af det og forvirret. Det må du også gerne være. Men de ville ikke dyrke videre på det, hvis det ikke gav mening at gøre, så der er stadig håb for denne gang. Ellers bliver du nok sat op næste gang ligesom jeg gjorde, så der er større chance for flere æg. Jeg krydser fortsat fingre for jer!

Nej det prøver jeg også at sige til mig selv, men tør bare slet slet ikke håbe på noget, det er trodsalt kun et lille æg.. 
Jeg regner med at komme i lang behandling næste gang.. 
Mange tak, og i lige måde! Du må endelig skriver hvordan det går til scanningen! 

Anmeld Citér

16. november 2015

Sophie90

esioul skriver:

Øv altså. Det er bare den værste ventetid når man skal høre om "der er noget der duer".  

Ja, specielt fordi jeg jo godt kan regne ud at der nok ikke er helt så store chancer, så man går bare og venter på et nederlag føles det lidt som om :/ 

Anmeld Citér

18. november 2015

esioul

Sophie90 skriver:

for dig Idag  

Anmeld Citér

18. november 2015

Sophie90

esioul skriver:

for dig Idag  

Det gik desværre ikke, har virkelig svært ved at skulle være på mit studie idag, men har intet valg 

Anmeld Citér

18. november 2015

esioul

Sophie90 skriver:

Det gik desværre ikke, har virkelig svært ved at skulle være på mit studie idag, men har intet valg 

Øv øv øv!!! har de lavet en plan for det næste forsøg? 

Anmeld Citér

18. november 2015

MediaAnarchy

Det er jeg ked af at høre Sophie. Da mit det første forsøg ikke lykkedes, var jeg også helt slået ud. Jeg fik det at vide om eftermiddagen, jeg kan godt forestille mig, at det er hårdt at skulle se andre i øjnene resten af dagen. 

Nu ved de, at du, ligesom jeg, skal have en højere dosis, så der er flere æg at gøre med næste gang.

kram!

Anmeld Citér

21. november 2015

Sophie90

esioul skriver:

Øv øv øv!!! har de lavet en plan for det næste forsøg? 

Ja, det har de.. Men skal være med i et forsøg om vægttab forbedre chancerne først, som jeg faktisk er rigtig spændt på og håber på at det forbedre chancerne til næste gang, hvilket bliver omkring marts/april næste år, fordi vægttabsforsøget tager 3 mdr 

Anmeld Citér

21. november 2015

Sophie90

MediaAnarchy skriver:

Det er jeg ked af at høre Sophie. Da mit det første forsøg ikke lykkedes, var jeg også helt slået ud. Jeg fik det at vide om eftermiddagen, jeg kan godt forestille mig, at det er hårdt at skulle se andre i øjnene resten af dagen. 

Nu ved de, at du, ligesom jeg, skal have en højere dosis, så der er flere æg at gøre med næste gang.

kram!

Ja jeg kom desværre til at sidde og græde lidt i klassen inden underviseren kom, men heldigvis er det en videre gående uddannelse, så folk er voksne og meget forstående..

Ja præcis, og skal være med i et forsøg, om vægttab øger chancerne, på idræt og ernærings klinik i Kbh.. 
Så det bliver ret spændende, og jeg håber at det forbedre vores chancer til næste forsøg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.