Andre der starter IVF kort protokol nu? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2015

Sophie90

Uha er spændt! (nok også derfor jeg ikke sover endnu hehe)

Vi skal til scanning også starter jeg på FSH imorgen, ville høre om der var andre der startede snart, eller måske også i denne uge der kommer? 
Det er vores første forsøg, så ville være super fedt at have nogle og følges med! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

MediaAnarchy

Vi starter i overmorgen på kort protokol (icsi) - det er vores andet forsøg. Det er er halvt år siden, vi prøvede første gang. Der havde jeg ikke udviklet nok æg, og dem der var, var ikke i så god kvalitet. Så jeg bliver sat op i hormon denne gang, tror jeg.

Anmeld Citér

9. november 2015

MediaAnarchy

Sophie90 skriver:

Uha er spændt! (nok også derfor jeg ikke sover endnu hehe)

Vi skal til scanning også starter jeg på FSH imorgen, ville høre om der var andre der startede snart, eller måske også i denne uge der kommer? 
Det er vores første forsøg, så ville være super fedt at have nogle og følges med! 

Hvordan går det hos jer?

Anmeld Citér

13. november 2015

Sophie90

MediaAnarchy skriver:

Hvordan går det hos jer?

Jamen det går sådan okay, har været til ægudtagning idag, og havde 2 æg.. Så det er ikke super mange, men vi håber bare på at det rigtige æg er der  
Havde 4 store ægblærer, så 2 var jo fint når man tænker på det  
Nu er vi bare super spændt på om vi skal derop på mandag 

Anmeld Citér

13. november 2015

MediaAnarchy

Sophie90 skriver:

Jamen det går sådan okay, har været til ægudtagning idag, og havde 2 æg.. Så det er ikke super mange, men vi håber bare på at det rigtige æg er der  
Havde 4 store ægblærer, så 2 var jo fint når man tænker på det  
Nu er vi bare super spændt på om vi skal derop på mandag 

Heldigvis skal der jo kun ét godt æg til. Jeg krydser fingre for jer

Jeg er igang med hormonerne og skal scannes på tirsdag

Anmeld Citér

15. november 2015

Sophie90

MediaAnarchy skriver:

Heldigvis skal der jo kun ét godt æg til. Jeg krydser fingre for jer

Jeg er igang med hormonerne og skal scannes på tirsdag

Ja det er jo det Er virkelig spændt på om de har klaret den De ringer imorgen, og skal have sat et op imorgen hvis det har.. 

Spændende, krydser også for at de denne gang har udviklet sig bedre for dig, end sidst Hvor mange enheder for du så?  

Anmeld Citér

15. november 2015

MediaAnarchy

Sophie90 skriver:

Ja det er jo det Er virkelig spændt på om de har klaret den De ringer imorgen, og skal have sat et op imorgen hvis det har.. 

Spændende, krydser også for at de denne gang har udviklet sig bedre for dig, end sidst Hvor mange enheder for du så?  

De første dage 225 og nu 265 (menopur) - jeg synes det svider mere i maveskindet end sidste gang. Jeg glæder mig til scanning tirsdag og forhåbentlig få overstået ægudtagning i næste uge. Det, synes jeg, var meget smertefuldt sidst - men nu bed jeg, jeg skal have mere smertestillende denne gang

spændende med i morgen! Jeg krydser alt, der kan krydses!

Anmeld Citér

16. november 2015

Sophie90

MediaAnarchy skriver:

De første dage 225 og nu 265 (menopur) - jeg synes det svider mere i maveskindet end sidste gang. Jeg glæder mig til scanning tirsdag og forhåbentlig få overstået ægudtagning i næste uge. Det, synes jeg, var meget smertefuldt sidst - men nu bed jeg, jeg skal have mere smertestillende denne gang

spændende med i morgen! Jeg krydser alt, der kan krydses!

Det var også en del.. Årh ja, jeg synes specielt orgulatran var slemt, den der skal holde ægløsningen tilbage.. Avs avs.. 
Det er også altid spændende! 
Jeg blev faktisk rigtig positivt overrasket over hvordan det var, havde haft en rigtig slem oplevelse ved HSG scanningen, så jeg var meget nervøs, men de var super gode! Så det er godt du ved du skal have mere smertestillende, det var ihvertfald det der hjalp mig! 

Jeg er ved at dø af spænding, har ikke sovet siden 7.30 fordi jeg bare venter på de ringer og siger "Desværre..." 

Anmeld Citér

16. november 2015

esioul

Sophie90 skriver:

Det var også en del.. Årh ja, jeg synes specielt orgulatran var slemt, den der skal holde ægløsningen tilbage.. Avs avs.. 
Det er også altid spændende! 
Jeg blev faktisk rigtig positivt overrasket over hvordan det var, havde haft en rigtig slem oplevelse ved HSG scanningen, så jeg var meget nervøs, men de var super gode! Så det er godt du ved du skal have mere smertestillende, det var ihvertfald det der hjalp mig! 

Jeg er ved at dø af spænding, har ikke sovet siden 7.30 fordi jeg bare venter på de ringer og siger "Desværre..." 

Anmeld Citér

16. november 2015

Sophie90

esioul skriver:

De har lige ringet, det ene duer ikke og det andet vil de dyrke videre på til på onsdag fordi det ikke var spaltet korrekt, er helt forvirret og ked af det, fordi aner ikke hvordan chancerne er for at det rent faktisk gør det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.