Dut-ugle skriver:
Jeg bliver simpelthen nød til at spørge, efter jeg læste i en anden tråd at små børn spiller GTA.
Spurgte manden der spiller det rigtig meget, han vil aldrig lade vores søn på snart 5 spille det, grundet det er et voksen spil med vold (også selvom det er valgfrit) og et grimt sprogbrug.
Så derfor er jeg virkelig nysgerrig efter at høre hvorfor jeres børn spiller det? Hvorfor er der behov for det når der er så mange super gode mere alders svarende spil?
Hold venligst en sober tone, vil bare gerne vide hvad folks grund/holdning er. Det er bestemt ikke for at dømme nogen 
Har ikke læst den tråd du henviser til,men svarer gerne her...
Har fem skønne børn, der alle gerne spiller.
3 af dem er drenge på 17-14 og 7 år. De ældste spiller FIFA og GTA og det gør den yngste på 7 også.
De spiller sammen og hver for sig. Den yngste ser op til de store og vil det de vil. Og så er han faktisk rigtig god til det.
Hvis man ellers taler med sine børn,så ser jeg overhovedet ikke noget galt i det. Eller prøv at vende den om...helt små børn går også til karate...hvorfor?
Jeg har det fint med det,og som søskende, så hygger de sig med det sammen og det er en fornøjelse at stå på sidelinjen ved noget de tre har til fælles.
Anmeld
Citér