Hejsa
jeg er simpelthen så ked af det og bekymret. Jeg har en søn på 5 år der netop har været til undersøgelse hos lægen.
Min søn skal til at gå til vægtkontrol, da han ikke tager nok på. Til den positive side er han vokset 8 cm siden sidste pr, hvilket er helt fint, men vægten følger ikke med.
Vi har i dag skulle købe vinterstøvler til ham og hans fødder er ikke vokset i størrelsen siden jeg købte overgangssko tilbage i marts (overgangssko vqr Bisgaard, vinterstøvler Superfit).
Han skal til vejning om 5 uger og hvis der ikke er sket noget, bliver vi sendt videre til nærmeste børneafdeling.
I forvejen er han en ret lille fyr.
Jeg er bekymret, men glæder mig trods alt over at han tilsyneladende er sund og rask. Glad er han i hvert fald og han trives rigtig fint i både børnehave og hjemmet. Vi har ikke andre børn, så kan ikke sammenligne med andre børn af os. Både far og jeg er normal/gennemsnitlige i højden, men ret slanke begge to.
Jrg har brug for at høre nogle gode historier, har I børn hvis fødder heller ikke vokser?
Hvis der sidder nogen derude der har været turen igennem med udredning vil jeg også gerne høre fra dig, fordi jeg slet ikke ved hvad der eventuelt venter os.
Anmeld
Citér