Holbæk fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2015

Anonym

CR skriver:

Der er ikke så meget at gøre for ham. Så det er mig der skal have hormoner osv. Så de kan tage æg ud til ivf eller icsi. Så der er større chance for hans celler.

Ja det er bare til at blive sindssyg af. Har tidligere døjet med det. Det er så træls 

Ja kender godt det når det er forsinket, man gider ikke engang at bruge penge på test. For hver gang jeg har testet kommer det altid lige efter fra 5 min til en dag  så føler man virkelig man har spildt penge. Hehe

Men håber da at vi begge snart kan være ovre dennne fase og gå en fødsel i møde 

Hvad er forskellen på ivf og icsi ? 

Ved godt hvad ivf et fordi vi selv skal den metode  

men ja det er simpelthen så drøn irriterende det at den er så forsinket og så ved man bare den alligevel er negativ at man ikke gider spilde de sølle små penge! 

Men en ja håber sku os vi går en fødsel imøde næste år x)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

Anonym

CR skriver:

Hej alle sammen

Er det nogle her inde, der kender til fertilitetsbehandling i Holbæk? 

Jeg har tidligere prøvet på Skejby, med en ex uden held. Der var det icsi behandling med lang protokol, pga dårlig sædkvalitet.

Nu skal min mand og jeg så i gang på Holbæk sygehus. Formentlig i ivf, men så på lægens skærm at der stod iui/ivf. Hun kunne ikke fortælle hvor dårlig min mands sædkvalitet er, men at den et nedsat og kræver behandling for at blive gravid.

Jeg skal igennem alle undersøgelser/prøver her i efteråret og så tager vi på en god lang juleferie, så vi er klar til opstart i det nye år.

Jeg ser frem til at høre fra jer. Både det gode og dårlige om Holbæk. 

Er er indgang med IVF på Holbæk. Det er vores første forsøg og venter pt på at tiden går til blodprøve skal tages. Men indtilvidere har det været en super positiv oplevelse! De er meget imødekommende og søde til at tage sig tid til spørgsmål, når man ringer.. 

Nu håber jeg bare hun har puttet spir så godt som hun sagde hun gjorde ��

Anmeld Citér

18. december 2015

CR

Anonym skriver:

Hvad er forskellen på ivf og icsi ? 

Ved godt hvad ivf et fordi vi selv skal den metode  

men ja det er simpelthen så drøn irriterende det at den er så forsinket og så ved man bare den alligevel er negativ at man ikke gider spilde de sølle små penge! 

Men en ja håber sku os vi går en fødsel imøde næste år x)

Icsi er samme forløb som ivf. Man taget bare én celle og ligger ind i ét æg med de æg og celler der er. Det er når cellerne ikke selv kan finde ind i æggene i glasset 

Anmeld Citér

18. december 2015

CR

Anonym skriver:

Er er indgang med IVF på Holbæk. Det er vores første forsøg og venter pt på at tiden går til blodprøve skal tages. Men indtilvidere har det været en super positiv oplevelse! De er meget imødekommende og søde til at tage sig tid til spørgsmål, når man ringer.. 

Nu håber jeg bare hun har puttet spir så godt som hun sagde hun gjorde ��

Det lyder rigtig godt. Jeg ser virkelig frem til vi skal i gang.

Uh håber den er der

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym

CR skriver:

Icsi er samme forløb som ivf. Man taget bare én celle og ligger ind i ét æg med de æg og celler der er. Det er når cellerne ikke selv kan finde ind i æggene i glasset 

ej hvor smart troede det var noget HELT andet  
Men ja okay ... fantastisk og høre !!!! håber vores tur bliver lige så kort som de andres herinde !!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.