Holbæk fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2015

Imaong

CR skriver:

Dejligt med en rigtig positiv historie fra holbæk

Jeg tror det er meget normalt med forskellige læger. Det havde jeg også på Skejby den gang.

Fedt det skete i første forsøg. Jeg håber vi er lige så heldige 

Tak for svar 

Det håber jeg også for jer og held og lykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

CR

Imaong skriver:

Det håber jeg også for jer og held og lykke 

Tak 

Anmeld Citér

8. december 2015

Anonym

Jeg var til første samtale tilbage i februar og kunne først komme i behandling når mine æggeledere var fjernet og havde tabt få kilo.

Nu har jeg været til anden samtale (faktisk i dag) og det hele så fint ud, dog havde jeg en cyste eller ægblære som han ikke var sikker på var hvad så jeg har fået ny tid til januar og hvis det ser fint ud igen skal jeg starte behandling efter menstruationen der  

Puha er SÅ spændt  

Vi skal også i IVF behandling - den korte så vi er meget spændte!
ingen af os fejler som sådan noget udover min passage ikke eksister i mine æggeledere ellers er mandens soldater kampklar !

vi har haft den samme læge til vore begge samtaler og vi er SÅ glade for ham kan bare ikke huske hvad han hedder.. 

Anmeld Citér

9. december 2015

CR

Anonym skriver:

Jeg var til første samtale tilbage i februar og kunne først komme i behandling når mine æggeledere var fjernet og havde tabt få kilo.

Nu har jeg været til anden samtale (faktisk i dag) og det hele så fint ud, dog havde jeg en cyste eller ægblære som han ikke var sikker på var hvad så jeg har fået ny tid til januar og hvis det ser fint ud igen skal jeg starte behandling efter menstruationen der  

Puha er SÅ spændt  

Vi skal også i IVF behandling - den korte så vi er meget spændte!
ingen af os fejler som sådan noget udover min passage ikke eksister i mine æggeledere ellers er mandens soldater kampklar !

vi har haft den samme læge til vore begge samtaler og vi er SÅ glade for ham kan bare ikke huske hvad han hedder.. 

Lyder spændende. Krydser for at alt er som det skal være til januar 

Dejligt at høre positivt fra holbæk.

Vi har fået indkaldelse til første konsultation til januar, så nu må tiden godt gå stærkt 

Anmeld Citér

11. december 2015

Anonym

CR skriver:

Lyder spændende. Krydser for at alt er som det skal være til januar 

Dejligt at høre positivt fra holbæk.

Vi har fået indkaldelse til første konsultation til januar, så nu må tiden godt gå stærkt 

ej hvor spændende  
Ved du hvem du skal ind til ???

Jeg er os utrolig spændt på det hele så er super skønt !

Anmeld Citér

11. december 2015

CR

Anonym skriver:

ej hvor spændende  
Ved du hvem du skal ind til ???

Jeg er os utrolig spændt på det hele så er super skønt !

Nej det tror jeg ikke der stod. Men Ja glæder mig

Det kan jeg godt forstå.

Anmeld Citér

11. december 2015

Anonym

CR skriver:

Nej det tror jeg ikke der stod. Men Ja glæder mig

Det kan jeg godt forstå.

så kryds fingre for du får en Jørgen ! Han er så sød  

Hvad er jeres problemer ? 

Anmeld Citér

13. december 2015

CR

Anonym skriver:

så kryds fingre for du får en Jørgen ! Han er så sød  

Hvad er jeres problemer ? 

Det vil jeg gøre 

Det er min mand der har dårlig sæd.

Men min krop er heller ikke helt normal, har lige for tiden min mens hver 14 dag   Andre tider er den helt normal med en cyklus på ca 28 dage.

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym

CR skriver:

Det vil jeg gøre 

Det er min mand der har dårlig sæd.

Men min krop er heller ikke helt normal, har lige for tiden min mens hver 14 dag   Andre tider er den helt normal med en cyklus på ca 28 dage.

Puha hvad gør man så når det er dårlig sædkvalitet? 
Er ikke så meget inde i det pga vi jo ikke har de problemer..

WOW seriøst her skulle jeg ha' haft min menstruation omkring d.8 og har stadig ikke fået den endnu .. 
Har dog heller ikke gidet og teste fordi jeg godt ved der intet er så jeg venter bare

Anmeld Citér

13. december 2015

CR

Anonym skriver:

Puha hvad gør man så når det er dårlig sædkvalitet? 
Er ikke så meget inde i det pga vi jo ikke har de problemer..

WOW seriøst her skulle jeg ha' haft min menstruation omkring d.8 og har stadig ikke fået den endnu .. 
Har dog heller ikke gidet og teste fordi jeg godt ved der intet er så jeg venter bare

Der er ikke så meget at gøre for ham. Så det er mig der skal have hormoner osv. Så de kan tage æg ud til ivf eller icsi. Så der er større chance for hans celler.

Ja det er bare til at blive sindssyg af. Har tidligere døjet med det. Det er så træls 

Ja kender godt det når det er forsinket, man gider ikke engang at bruge penge på test. For hver gang jeg har testet kommer det altid lige efter fra 5 min til en dag  så føler man virkelig man har spildt penge. Hehe

Men håber da at vi begge snart kan være ovre dennne fase og gå en fødsel i møde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.