Holbæk fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.780 visninger
24 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2015

CR

Hej alle sammen

Er det nogle her inde, der kender til fertilitetsbehandling i Holbæk? 

Jeg har tidligere prøvet på Skejby, med en ex uden held. Der var det icsi behandling med lang protokol, pga dårlig sædkvalitet.

Nu skal min mand og jeg så i gang på Holbæk sygehus. Formentlig i ivf, men så på lægens skærm at der stod iui/ivf. Hun kunne ikke fortælle hvor dårlig min mands sædkvalitet er, men at den et nedsat og kræver behandling for at blive gravid.

Jeg skal igennem alle undersøgelser/prøver her i efteråret og så tager vi på en god lang juleferie, så vi er klar til opstart i det nye år.

Jeg ser frem til at høre fra jer. Både det gode og dårlige om Holbæk. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2015

CR

Er der slet ingen der har været på Holbæk eller kender til klinikken? 

Jeg ser frem til at høre fra jer 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

FrkHS

Vi er pt i behandling på Holbæk sygehus med icsi, og er rigtig glade for den behandling vi får der.

I modsætning til den privat klinik hvor vi har fået foretaget iui'er, føler vi os meget mere mødt på Holbæk sygehus. Jeg synes de er rigtig gode til at lytte til os, og besvare alle se spørgsmål vi nu må have.

Anmeld Citér

23. oktober 2015

CR

FrkHS skriver:

Vi er pt i behandling på Holbæk sygehus med icsi, og er rigtig glade for den behandling vi får der.

I modsætning til den privat klinik hvor vi har fået foretaget iui'er, føler vi os meget mere mødt på Holbæk sygehus. Jeg synes de er rigtig gode til at lytte til os, og besvare alle se spørgsmål vi nu må have.

Det lyder rigtig godt.

Hvilken klinik brugte i til iui?

Tak for svar

Anmeld Citér

23. oktober 2015

FrkHS

CR skriver:

Det lyder rigtig godt.

Hvilken klinik brugte i til iui?

Tak for svar

Vi var på Dansk Fertilitetsklinik 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

CR

FrkHS skriver:

Vi var på Dansk Fertilitetsklinik 

Ok Tak for svar.

Håber det snart lykkes for jer 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

FrkHS

CR skriver:

Ok Tak for svar.

Håber det snart lykkes for jer 

Tak - det har efterhånden været en lang rejse, men skal forhåbentlig have sat æg op i morgen..

og i lige måde :-)

Anmeld Citér

23. oktober 2015

CR

FrkHS skriver:

Tak - det har efterhånden været en lang rejse, men skal forhåbentlig have sat æg op i morgen..

og i lige måde :-)

Jeg  for jer 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Imaong

CR skriver:

Hej alle sammen

Er det nogle her inde, der kender til fertilitetsbehandling i Holbæk? 

Jeg har tidligere prøvet på Skejby, med en ex uden held. Der var det icsi behandling med lang protokol, pga dårlig sædkvalitet.

Nu skal min mand og jeg så i gang på Holbæk sygehus. Formentlig i ivf, men så på lægens skærm at der stod iui/ivf. Hun kunne ikke fortælle hvor dårlig min mands sædkvalitet er, men at den et nedsat og kræver behandling for at blive gravid.

Jeg skal igennem alle undersøgelser/prøver her i efteråret og så tager vi på en god lang juleferie, så vi er klar til opstart i det nye år.

Jeg ser frem til at høre fra jer. Både det gode og dårlige om Holbæk. 

Vi var igennem icsi på Holbæk, blev gravide i første forsøg, de var vildt søde og kunne komme igang måneden efter jeg blev scannet så vente var der ikke. De fortalte ikk så meget om hvad der ville ske fra gang til gang vi var der inden før vi var der, vi spurgte heller ikk så det var måske meget beroligende for os. Det vi spurgte om svarede de også på. Det eneste minus synes jeg var at det var en forskellig læge fra gang til gang. Vi havde ikk en fast der fulgte os, men igen ved ikk om det normalt alle steder og hver gang nu da vi blev gravide i første forsøg 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

CR

Imaong skriver:

Vi var igennem icsi på Holbæk, blev gravide i første forsøg, de var vildt søde og kunne komme igang måneden efter jeg blev scannet så vente var der ikke. De fortalte ikk så meget om hvad der ville ske fra gang til gang vi var der inden før vi var der, vi spurgte heller ikk så det var måske meget beroligende for os. Det vi spurgte om svarede de også på. Det eneste minus synes jeg var at det var en forskellig læge fra gang til gang. Vi havde ikk en fast der fulgte os, men igen ved ikk om det normalt alle steder og hver gang nu da vi blev gravide i første forsøg 

Dejligt med en rigtig positiv historie fra holbæk

Jeg tror det er meget normalt med forskellige læger. Det havde jeg også på Skejby den gang.

Fedt det skete i første forsøg. Jeg håber vi er lige så heldige 

Tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.